دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | tizbincctv

از دوربین های مدار بسته ضد آب باید در مواردی که دوربین ها در فضای خارجی ساختمان نصب می گردند استفاده کرد تا قطرات آب و باران به داخل دوربین وارد نشده و بر کیفیت تصاویر تاثیر منفی نداشته باشد. نوسانات برق شهری و همچنین نویزهای الکترومغناطیسی می توانند بر روی ایجاد نویز در این دوربین ها تاثیر بسیاری گذاشته و کیفیت تصویر را کاهش دهند. منظور از لنز ثابت لنزی است که فاصله کانونی آن ثابت است و تغییر نمی کند. دوربین های مداربسته معمولا با لنزهای ثابت با فاصله کانونی 2.8، 3.6، 4، 6، 8 و 12 میلی متر تولید می شوند.

http://atisflower.irبرند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. و متکی بر جایگذاری استراتژیک دوربین های مدار بسته و مشاهده ورودی دوربین در مانیتور در اتاق مانیتورینگ است. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند.

پک 4 چشمی دزدگیر اماکن سیم کارتی آسا آبی

لنز موتورایز لنز وریفوکالی است که دارای موتور است و به واسطه موتور به کار گرفته شده در لنز می توانید از راه دور و به صورت اتوماتیک زاویه دید دوربین را تغییر دهید. به منظور نظارت بر کارکنان و بررسی عملکرد آنها کارفرما میتواند ، دوربین را در محیط کار نصب کند. البته نصب آن در ساختمان های اداری و کاری ، باید با اطلاع رسانی انجام گیرد.

  • در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند.
  • دوربین های مداربسته معمولا با لنزهای ثابت با فاصله کانونی 2.8، 3.6، 4، 6، 8 و 12 میلی متر تولید می شوند.
  • دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی گفته می گردد که در محل خود ثابت هستند و قادر به ارسال تصاویر به چندین محل هستند.

به عنوان مثال از نظر امنیتی شما صاحب یک فروشگاه یا هایپر مارکت هستید و بنا به مشغله کاری زیاد، در فروشگاه حضور ندارید و بسیار نگران تامین امنیت مجموعه خود هستید. این دوربین ها همانطور که از نامشان مشخص است از بستر دیجیتال برای ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. به طور خلاصه به کیفیت دوربین، لنز، محیطی که می‌خواهید استفاده کنید، گارانتی، پشتیبانی و …

اگر امروز بیل گیتس می خواست در دانشگاه تحصیل کند چه رشته ای را انتخاب می کرد؟

به عنوان مثال، اگر از لینوکس استفاده می کنید، نرم افزار مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته امنیتی لینوکس را می خواهید. و برخی از مردم اصرار دارند که نرم افزار آنها به آنها اجازه می دهد دوربین مداربسته خود را از طریق تلفن های هوشمند خود نظارت کنند. نکته جالب در مورد نرم افزار دوربین امنیتی رایگان این است که می توانید ابتدا آن را بدون خطر از دست دادن پول خود آزمایش کنید. در بیشتر موارد، بهترین نرم افزار به سادگی نرم افزاری است که با دوربین مداربسته های شما کار می کند و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را ارائه می دهد. سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با دستگاه شما به خوبی کار کند. به عنوان مثال، اگر دوربین های شما عملکرد بزرگنمایی دارند، اما نرم افزار شما اجازه بزرگنمایی را نمی دهد، آن نرم افزار بهترین گزینه برای شما نیست.

ماکت دوربین دام 220 ولت