دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | tizbincctv

نیاز است تا وضعیت این بیماران توسط دوربین های مداربسته کنترل گردد چرا که در صورت سهل انگاری در این کار ممکن است حوادث ناگواری اتفاق بیفتد. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. دوربین های باکس را اصطلاحا دوربین های صنعتی نیز می نامند زیرا اغلب مناسب برای محیط های صنعتی و کارخانجات هستند، تفاوت آن با سایر دوربین های مداربسته در این است که باید فاقد لنز بوده و باید به صورت جداگانه لنز برای آنها خریداری شود. در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین نصب دوربین مدار بسته در شهر خود دسترسی دارید. همین یک دلیل باعث شده است که کیفیت و همچنین وضوح تصویر در دوربین های مداربسته بیشتر باشد و از آن در زمینه های تخصصی استفاده شود.

دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16U1T-ITF

از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. ارتباط دوربین های مداربسته بیسیم از طریق ip بسیار مطمئن تر و امن تر است. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند. ضمن اینکه ارتباط بیسیم دیجیتال و تحت شبکه بدون افت کیفیت تصویر و صداست و امواج نویز بر کیفیت تصویر بی تاثیر است.

http://atisflower.irعامل مهم دیگری که هنگام مجله خبری دوربین مداربسته لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند. می توانند از شبکه داخلی به شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق کنترل شوند.

  • به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند.
  • در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست.
  • همین یک دلیل باعث شده است که کیفیت و همچنین وضوح تصویر در دوربین های مداربسته بیشتر باشد و از آن در زمینه های تخصصی استفاده شود.
چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. بدون داشتن شواهد کافی، ممکن است این شرکت ها محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند. دوربین مدار بسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود. با توجه به این که این دوربین ها در سقف نصب می شوند امکان مشاهده آنها به راحتی وجود ندارد. یکی از مزایای اصلی دوربین های گنبدی شکل یا dome پوسته محافظ آن است که لنز دوربین را می پوشاند و باعث می شود دوربین های گنبدی را بسیار مقاوم نموده و آنها را کمتر در معرض آسیب های خارجی قرار می دهد.

آب بندی بتن – وندشیمی ساختمان

دوربین های مداربسته براساس بدنه و شکل ظاهری نیز دسته بندی می شوند. انواع دوربین های مداربسته در این دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند. در صورتی که تمایل به دریافت راهنمایی از نصابان حرفه‌ای برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته مناسب مکان خود دارید، می‌توانید درخواست خود را به صورت رایگان در “نصب دوربین مداربسته” درج کنید. البته می توان گفت این قابلیت در اکثر دوربین های مداربسته وجود دارند و تنها تفاوت در میان آن ها به لنز و کیفیت و تعداد آن ها بستگی دارد. تکنولوژی EXIR موجود در برخی دوربین های مداربسته قدرت بیشتری از نوع IR دارد. (در مورد این دو مورد در مطالب قبلی توضیح داده شده است.) کیفیت تصویر در دوربین های دام از حدود 2 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل متفاوت است.

دوربین مدار بسته pin hole