دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته دید در شب بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب | tizbincctv

در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند.

  • ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود.
  • اما مهم‌ترین مزیت این دوربین مداربسته نسبت به دو مدل قبلی، برخورداری از میکروفن داخلی و توانایی ضبط صدا با استفاده از کابل کواکسیال است.
  • (برخی از شرکت ها نیز پنل های خورشیدی می سازند که می تواند عمر بارتی را حتی بیشتر کند.) در دوربین مداربسته وایرلس اتصال به برق ممکن است شما باید دوربین را به پریز برق منزلتان متصل کنید.
  • این برند زیرمجموعه برند Hikvision بوده و تحت نظارت شرکت اصلی فعالیت می‌کند.

با بهره گیری از تکنولوژی starlight می توانید جزئیات تصویر را با کیفیتی قابل قبول مشاهده کنید. عموماً دوربین های مجهز به دید در شب star light برای شناسایی چهره افراد و یا پلاک خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است با استفاده از این تکنولوژی در هزینه های جانبی چون پروژکتور و برق مصرفی برای روشن کردن محیط صرفه جویی می شود.

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

در ادامه شرایط محیط صنعتی را بررسی کرده و ویژگی یک دوربین صنعتی مناسب را بررسی می‌کنیم با هایک ویژن لند همراه باشید. یک سر کابل ویدئو را به DVR و سر دیگر را به دوربین وصل کنید، کابل های ویدئویی از طریق فیش های BNC به دستگاه های DVR و دوربین های مدار بسته متصل میشوند؛ صفحه نمایش را به DVR وصل کنید. این دوربین حتی با واحد گرمایش داخلی نیز کار می‌کند، به این معنی که در دمای 40 درجه زیر صفر فارنهایت فعالیت خوبی دارد. اما اگر سیستم به طور حرفه‌ای نصب شده باشد، می‌تواند حداکثر پوشش را داشته باشد. مکان مناسب نصب دوربین باید به نحوی باشد که همه ی زوایا و نقاط محیط مورد نظر را کاملاً پوشش دهد. DVR دستگاهی برای ضبط و انتقال تصاویر دوربین های آنالوگ می باشد، که برای آشنایی کامل شما را به مطالعه تفاوت dvr و nvr دعوت می کنیم.

http://atisflower.ir

برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود . اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد. دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود.

برند هایلوک

در پایان به این نکته باید مجله خبری دوربین مداربسته داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به جای چندین بار هزینه کردن بهتر است همان اول هزینه کنید و یک برند خوب را تهیه کنید. یک چیزی که خیلی کمتر مورد توجه قرار میگیرد، فضای ذخیره سازی دستگاه های ضبط کننده می باشد. این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد.

دوربین مداربسته ساخت ایران