دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | tizbincctv

اما کسانی می‌توانند با هزینه کم، بهترین برند دوربین مداربسته برای خودشان را انتخاب کنند و فریب برخی سودجوها را نخورند که اطلاعاتی را داشته باشند. برند دوربین مداربسته Dahuaبه واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند. دولت استرالیا در حال نصب دوربین مدار بسته در مناطق روستایی “برای کنترل آتش سوزی خودرو” می باشد دولت ACT قصد دارد دوربین های مدار بست …

نصب دوربین در فضای باز

مجله خبری دوربین مداربسته هامر بطور تخصصی در زمینه دوربین های تحت شبکه فعالیت دارد که همین امر سبب افزایش قیمت محصولات هامر شده است. برند ژاپنی و محبوب پاناسونیک با ارائه محصولات صوتی-تصویری، قادر به جلب رضایت کاربران بیشماری بوده است. به دلیل وجود اشعه مادون قرمز در این دوربین ها، تصاویر و فیلم ضبط شده در شب از وضوح بالایی برخوردار هستند.

نصب دوربین مداربسته در درب پشتی منزل

قیمت دوربین های مداربسته AHD ایرانی به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که فروشگاه دیجی رانو برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود. با این حال که برند ال جی از برند‌های شناخته شده جهان است اما در تولید دوربین‌های مدار بسته انتظارات را برآورده نکرده. این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد.

  • همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است.
  • این دوربین با سنسورهای تصویر با کیفیت بالا با لنزهای با وضوح بالا برای عملکردهای پیشرفته طراحی شده است و همچنین دید در شب شگفت‌انگیزی دارد.
  • امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستم‌های نظراتی کمی سخت شده است.

کلا اینو بدونین که مثلا دوربین های مداربسته AHD با سنسور سونی به نسبت دوربین با سنسور غیر سونی حدوداً حداقل ۲۰ هزار تومان ارزون تر هست . اگر قصد نصب بهترین دوربین مداربسته در فضای داخلی دارید، حتما دام بهتره و اگر قصد نصب دوربین در فضای خارجی دارید که دوربین بولت یا بالت گزینه ی بهتری هست. دوربین هایی مناسب فضای باز هستند که در برابر عوامل طبیعی مانند باران، گرد و غبار، باد و… مقاوم باشند. یکی از بهترین دوربین های مدار بسته فضای باز، دوربین مداربسته ضد آب است. رقم اول این استاندارد نشان دهنده مقاومت دوربین در برابر ورود اجسام و رقم دوم نشان دهنده مقاومت دوربین در برابر مایعات است. اغلب دوربین های مداربسته برای محیط بیرونی دارای استاندارد IP66 و یا IP67 هستند.

۵-دید در شب دوربین :

دوربینی که می‌تواند بین افراد، حیوانات و وسایل نقلیه تمایز قائل شود به این معنی است که می‌توانید اعلان‌های هوشمندانه‌تری در مورد آنچه اتفاق می‌افتد دریافت کنید. از معایب دوربین های برند پلکو میتوان به حساسیت پایین نسبت به حرکت و آسیب پذیر بودن آن اشاره کرد . سیستم های حرفه ای صوتی و کنفرانس برای ارتباط صدا، صدا و موسیقی طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد. پاناسونیک ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند. و هرکسی در دنیا بتواند از طریق این نام محصولات شرکت آنها را شناسایی کند.

http://atisflower.ir