دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | tizbincctv

ما شما را با انواع مختلف دوربین های امنیتی خانگی در دسترس آشنا می کنیم و در مورد مشخصات، مزایا و معایب آنها صحبت می کنیم. ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید و بهترین نوع دوربین مداربسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه خواهیم داد. بسیاری از دوربین های مداربسته دام دارای استاندارد IK08 و IK10 می باشند که نشان دهنده درجه مقاومت آنها در برابر ضربات فیزیکی است. بنابراین اگر قصد دارید آنها را در مکان هایی نصب کنید که احتمال ضربه زدن، آسیب و خرابکاری وجود دارد، خرید دوربین دام ضدضربه انتخاب مناسبی برای شما است.

  • یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد.
  • یکی دیگر از فاکتور ها بر قیمت دوربین مدار بسته پوشش دهی تصاویر به صورت کلی و در شب به هنگام نور کم می باشد.
  • سرای شبکه با سابقه ای نزدیک به 10 سال فعالیت در حوزه فروش و نصب دوربین مداربسته ، انواع محصولات دوربین مداربسته را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه برای همکار و با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد.
  • شبکه‌های اعتماد صفر به این معنی است که هر بار که دستگاه یا برنامه به شبکه متصل می‌شود، نمایه امنیتی هر دستگاه و برنامه متصل به شبکه بررسی می‌شود.
  • اصطلاح بالت به معنای گلوله یا لوله است و علت این نام گذاری شکل ظاهری دوربین می‌باشد.

بسیاری از مجله خبری دوربین مداربستهاران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند. مهم ترین پارامتر در سیستم های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است. رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود. دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسور های مختلف آن قیمت های مختلفی دارد در نتیجه نمیتوان گفت قیمت دوربین مداربسته مقداری ثابت یا بازه ای ثابت دارد.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل 2k pro

وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد. بازبینی تصاویر ضبط ضده دوربین مدار بسته از طریق دستگاه DVRاز امکانات انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان به مانیتور تصاویر به صورت زنده و Live اشاره کرد. در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند. قدم بعدی در انتخاب هارد برای خرید دوربین مداربسته این است که دوربین های به کار رفته در سیستم دارای با چه کیفیتی می باشند.

دوربین مداربسته AHD ای ام تی کا

به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند. این برق توسط یک منبع تغذیه با تبدیل برق AC شهری به 12 ولت DC برای سیستم مدار بسته تامین می شود. دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید. که باعث می شود در هنگام نصب دوربین نصاب قدرت مانور بالایی داشته باشد و از این بتواند دوربین بالت را هم به صورت سقفی و هم به صورت دیواری نصب نماید.

فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد . در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد. سیستم های اقتصادی (اکونومی) دوربین مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد. به شما کمک میکنیم که امنیت و آرامش بیشتری داشته باشید؛ شرکت کیانام ارتباط تولید کننده تجهیزات نظارت الکترونیک و دوربین مداربسته با برند اسفیورد در ایران می باشد و با تمرکز بر خدمات پس از فروش شایسته و آموزش های قبل و بعد از خرید است.

http://atisflower.ir