دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته فضای باز بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز نمایندگی فروش دوربین داهوا | tizbincctv

همانطور که اکثر ما مجله خبری دوربین مداربسته سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. این شرکت نیز به واسطه تولیدات با کیفیت خود توانسته است تا بخش بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرد. در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند.

http://atisflower.ir

برخی از دوربین‌ها با هاب فعال هستند که ترجیح ما نیستند، زیرا فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. از آنجایی که دید در شب مادون قرمز از حسگرهای LED با چشم غیرمسلح نامرئی است، دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب، این امکان را می‌دهد که بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم گرفته شود. کمپانی هامر نیز مانند هایک ویژن بصورت تخصصی بر روی طراحی و تولید دوربین مداربسته فعالیت دارد. دوربین مداربسته داهوا تولید کشور چین می باشد و کیفیت فوق العاده ای دارد.

برند هایک ویژن(Hikvision)

نوع بولت از مرسوم‌ترین انواع دوربین مدار‌بسته است که مغازه‌دار‌های بسیاری برای امنیت فروشگاه خود از آن بهره می‌برند. این نوع از دوربین مداربسته قابل نصب رو دیوار و سقف بوده و به دلیل طراحی خود در برابر نور خورشید، آب و گرد و غبار مقاوم است. توصیه می شود برای فضای باز و خارجی از دوربین های دارای قابلیت دید در شب استفاده کنید.

۸-دوربین مداربسته بی سیم بخریم؟

اما مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تری نیز در بازار وجود دارد که قادر به ضبط فیلم با رزولوشن 2K و 4K هستند. برخورداری از زوم اپتیکال ویژگی است که در موارد مختلفی می‌تواند تاثیرگذار ظاهر شود. به واسطه این امر می‌توانید بدون افت کیفیت تصاویر ضبط شده را بزرگ‌نمایی کرده و جزئیات را بهتر مشاهده کنید. هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، کیفیت تصاویر بهتر در نتیجه جزء بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل است. امروزه رزولوشن HD بسیار مورد استفاده عموم قرار گرفته است، البته رزولوشن FULL HD نیز در بازار موجود است که بهترین کیفیت را دارد.

یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست. هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست. در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

  • کدام یک از برند های اشاره شده را برای استفاده در پروژه های خود استفاده میکنید !
  • دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند.
  • برای کنترل شیوع Coronavirus از طریق نظارت بر علائم کلیدی ، مانند تب ، اهمیت بیشتری یافته است.
  • سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد .