دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | tizbincctv

یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند. در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و …

دوربین مداربسته فرزاد AHD مدل M202

دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند. اسپیددام قابلیت گردش دارد از این رو می‌تواند منطقه وسیعی مانند سوله، کارخانه، چهار راه‌ها، کنترل ترافیک و میدان‌های بزرگ را کنترل و پایش کند. چرخش این دوربین‌ها بسیار مناسب است و معمولاً از آن برای خواندن و تشخیص پلاک خودرو از فاصله زیاد استفاده می‌شود. این دوربین به صورت استوانه ای بلند است و در موقعیت‌های مختلفی قابل نصب است. دید بالا و مشاهده مسافت‌های طولانی از ویژگی‌های اصلی این نوع دوربین‌ها است. بسته به کاربرد و بودجه می‌توان دوربین‌ها را به صورت ثابت یا وایر فوکال نصب و استفاده کرد.

دوربین مداربسته دام برایتون مدل UVC65E97

این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است. دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط تصاویر DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. استار لایت جزو به روز ترین قابلیت های به کار رفته در دوربین مدار بسته است که می تواند در کمترین میزان نور تصاویر شب را به صورت رنگی پردازش کند.

مزایای DNR در دوربین های مداربسته پاناسونیک

منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد. مجله خبری دوربین مداربسته آپارتمان یک راه حل امنیتی موفق برای آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.

http://atisflower.ir

قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند. دوربین مداربسته با تکنولوژی آنالوگ موجود در بازار با نام های دوربین توربو اچ دی، HDCVI, HDTVI و AHD وجود دارند. این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند. چنین دوربین هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته پیدا کرد.

  • با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته مناسب منزل ساخته شد که بسیار کاربردی و دقیق بود.
  • این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند.
  • اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.
  • این دوربین مدار بسته در مقایسه با دوربین آنالوگ کیفیت تصاویر را سه برابر می کند، که حداکثر کیفیت تصاویر تا 2 مگاپیکسل خواهد بود.
  • بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید.