سرویس نجات بریتانیا برای استفاده از اتاق کنترل ابری موتورولا
سرویس آتش نشانی و نجات Tyne and Wear بریتانیا قابلیت های واکنش اضطراری خود را از طریق راه حل اتاق کنترل (CRS) میزبان ابر موتورولا تقویت خواهد کرد.
CRS دیجیتالیسازی را تقویت میکند، جریانهای کاری را ساده میکند و به آژانس توانایی مقیاسبندی بهتر عملیات در شرایط بحرانی مانند سیل و آتشسوزیهای جنگلی را که در سالهای اخیر در بریتانیا افزایش یافته است، ارائه میدهد.
فیل کلارک از سرویس آتش نشانی و نجات تاین اند ویر گفت: “هدف ما ایجاد یکی از امن ترین جوامع در کشور است.” ما در میان سریعترین خدمات آتشنشانی و نجات در بریتانیا برای آتشسوزیهای مسکونی با میانگین زمان واکنش ۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه هستیم. ما به سرمایهگذاری در فناوریهای جدید ادامه خواهیم داد و برنامهریزی میکنیم تا به سایر خدمات آتش نشانی و نجات فرصتی برای پیوستن به راهحل جدید اتاق کنترل خود ارائه دهیم.»
سرویس آتش نشانی و نجات Tyne and Wear 17 ایستگاه آتش نشانی را در سراسر شمال شرقی انگلستان اداره می کند. مسئولیتهای آنها شامل پاسخ به آتشسوزیهای اولیه و ثانویه، تصادفات ترافیکی جادهای، اورژانسهای غیرنظامی، نجاتهای آب و سازهای و ارائه توصیههای ایمنی آتشسوزی به ساکنان و مشاغل است.
CRS مبتنی بر مرورگر، کارکنان را قادر میسازد تا با ورود ایمن از هر مکانی به اتاق کنترل دسترسی پیدا کنند تا پستهای فرمان تلفن همراه را راهاندازی کنند یا از راه دور برای حوادث پشتیبانی کنند. پلتفرم جدید نرمافزار Command Central Evidence موتورولا را برای ذخیره و مدیریت ایمن ضبطهای صوتی اتاق کنترل، یکپارچهسازی ارتباطات و دادههای حیاتی در یک پلتفرم و در عین حال پیوند به موارد مناسب، یکپارچه میکند.