دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته دوربین مارکت | tizbincctv

قیمت داهوا نسبت به سایر برند های نظارت تصویری دنیا مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند. در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند. نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید.

  • اولیندوربین مدار بستهدر سال 1940 اختراع شد و از آن روز به بعد این فناوری در حال توسعه است.
  • فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود.
  • بسته بندی این دوربین مداربسته بسیار زیبا و محکم است و موجب میشود که از برای دوربین مداربسته حفاظت کاملی ایجاد شود، دیگر قابلیت مهم این دوربین مداربسته کوپر گارانتی ثبت شده ی 26 ماهه ی سازگار است.
  • کیانام ارتباط مشاور، طراح و مجری در زمینه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری است و به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند.
  • در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

دوربین مداربسته مگاویژن، دوربین مداربسته هایک ویژن و… هستیم که قابلیت های مختلف بنابر تکنولوژی های متناسب با نیاز شما را دارد. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید.

دوربین مداربسته آسانسور

ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است.

فاکتورهای مهم در قیمت دوربین مداربسته

همچنین در طبق آمار بخش قابل مجله خبری دوربین مداربسته ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد. این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است. نصب دوربین مدار بسته علاوه بر حفظ امنیت و پیگیری هر گونه جرم، باعث می شود که سارقین و مجرمین از آن محل دوری کنند.

دوربین مدار بسته شیائومی مدل mjsxj10cm

هارد برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد. انواع برند معروف و پرطرفدار دوربین مداربستهاگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید و جستجویی در بازار کرده باشید متوجه این موضوع خواهید شد که این محصول دارای برند ها و اسم های گوناگون و متنوعی می باشند. در هنگام استفاده از دوربین مداربسته با هریک از فناوری های HD گفته شده باید دستگاه دی وی آر DVR نیز از آن تکنولوژی HD پشتیبانی نماید یا می توانید از دستگاه های XVR داهوا که از تمام تکنولوژی های دوربین مدار بسته پشتیبانی می کنند استفاده نمایید. از لحاظ ساختاری می توان کیس بدنه دوربین مداربسته را چه دام باشد چه بالت در یک دسته بندی دیگر قرار داد که جنس بدنه دوربین مدار بسته می باشد. خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد.

http://atisflower.ir