دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | tizbincctv

ما در این مقاله قصد داریم 5 تا از بهترین برندهای دوربین مداربسته را به شما معرفی کنیم. شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم . دوربین مداربسته ایرانی، مانند هر محصول ایرانی دیگری در صورتی که از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد؛ می تواند با نمونه های خارجی خود جایگزین شود.

http://atisflower.irشرکت ژئوویژن در تحقیق و توسعه سیستم های ضبط دیجیتال یا همان دستگاه رکوردر ، سیستم های ضبط تحت شبکه و دوربین‌های آی پی و مگاپیکسل تخصص خاصی دارد. شرکت اکسیس محصولاتی همچون دوربین های امنیتی مداربسته ، رمزگذارهای ویدئویی ، لوازم جانبی آنها و محصولات کنترل دسترسی به همراه نرم افزار مدیریت ویدئو حرفه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در این تصویر بهترین نوع دوربین مداربسته را با توجه به درصد محبوبیت آن نشان داده‌ایم. مشاوره، طراحی و نصب دوربین مداربسته برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک. با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید.

نکته قابل مجله خبری دوربین مداربسته در این برند قیمت بالای آن است که باعث استفاده تعداد محدودی از مشتریان از این برند شده است. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. دومین برندی که در لیست بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته قرار می گیرد، دی ام اس dms است. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته به حساب می آید، محصولاتش را همراه با یک سری ویژگی های کلیدی در بازار عرضه نموده است. به صورت کلی محصولات تولید شده توسط این برند نام گذاری ساده ای داشته و همراه با امکانات فوق العاده ای در بازار به فروش می رسند.

دوربین مداربسته اسپید دام چهار مگاپیکسلی داهوا مدل DH-SD6C84E-GN

IDIS طیف گسترده‌ای از تجهیزات و دوربین‌های مداربسته را برای بازارهای تجاری و عمومی تولید و توزیع می‌کند. Hanwha Techwin سرمایه‌گذاری بسیاری در زمینه تحقیق و توسعه، برای پاسخگویی به تحول و نیازهای امنیتی بازار انجام می‌دهد. محصولات و دوربین‌های مداربسته هانوها از طریق بیش از شبکه در سراسر اروپا، آمریکا، آسیا و خاورمیانه به فروش می‌رسد.

  • این برند در حوزه دوربین‌های مدار بسته حرف اول را در دنیا می‌زند و تا کنون به بیش از ۱۰۰ کشور عرضه گردیده است.
  • علاوه بر این، دقت کنید برندی که قصد خرید محصولات آن‌را دارید در بازار ایران نمایندگی فعال داشته باشد.
  • این برند که در 180 کشور و منطقه در سراسر جهان استفاده می‌شود، راه‌حل‌ها و محصولات امنیتی را برای مشتریان بزرگی مانند نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و المپیک ریو ارائه کرده است.
  • یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است.
  • لازم به ذکر است که این مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته سابقه کاری کمی دارد.

به طور مثال انواع دوربین مدار بسته مسکونی و تجاری خاص برای خرده فروشی، آموزش، بانک، ساختمان، ترافیک و … . همچنین این مدل طیف گسترده‌ای از دوربین‌های تحت شبکه و توربو HD را ارائه می‌دهد. این تجهیزات شامل ضبط کننده‌های ویدئوی شبکه ، دوربین‌های PTZ و دوربین‌های مدار بسته برای کاربردهای خاص است. همانطور که گفتیم اطلاع از پرفروش‌ترین برندهای دوربین مداربسته یک ضرورت برای یافتن و انتخاب بهترین دوربین مداربستهبرای منزل و کسب و کار شماست.

دوربین مداربسته چهار مگاپیکسلی داهوا مدل HAC-B1A41P