دسته‌بندی نشده

آسانسور فعال شرکت فروش و ارائه دهنده خدمات آسانسور در ایران

نقشه های ابعادی آسانسور آماده می شود و پس از مشاوره با کارفرما و توافق با وی کار طراحی سیستم انجام می شود. شاسی های احضار قطعه ای در آسانسور هستند که وظیفه دارند به آسانسور دستور دهند تا کابین را حرکت داده و در ایستگاه های مورد نظر توقف کند. آسانسور غذا بر اغلب در محیط آشپزخانه، رستوران‌ها، هتل ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آسانسور کوچک برای انتقال غذا از آشپزخانه به محل سرو آن به کار می‌رود.

درباره آسانسور می توانید مقاله زیر را بخوانید

جالب است بدانید در سال ۱۸۷۵ در فروشگاه بزرگی در نیویورک، آسانسوری طراحی، نصب و به بهره برداری رسید؛ اما تنها با گذشت سه سال متوقف شد زیرا مردم از پذیرش آن خودداری کرده و همچنان از پله ها استفاده می کردند. تعادل وزنه و کابین به وسیله کفشک وصل شده به شاسی ایجاد خواهد شد و دو نوع کفشک به نام کفشک لغزشی و غلطکی برای آسانسور وجود دارد. وزنه تعادل باعث تعادل سنگینی کابین ( که توسط مسافران و بار ایجاد شده ) است. در صورت گیر کردن آسانسور افراد حاضر در آسانسور قادر به خارج شدن نیستند و برای جابه جای افراد درون کابین در مواقع گفته شده به کمک فلایول امکان پذیر خواهد شد. علاوه بر عملکرد گفته شده فلایول برای توقف نرم و کنترل قسمت گشتاور مادون نیز کاربرد دارد. در این مقاله سعی کرده ایم که اجزای اصلی تشکیل دهنده آسانسور را به همراه کارآیی هر کدام شرح دهیم تا با هر یک از اجزای آسانسور به خوبی آشنا شوید.به طور کلی اجزای آسانسور زیاد است اما اجزای اصلی آسانسور شامل 7 بخش زیر است.

این بدان معنی است که این آسانسورها مجبور نیستند همان استانداردهای مورد نیاز برای آسانسور مسافربری را فراهم کنند. انواع مختلفی از آسانسور وجود دارد که می توان آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف برای اهداف متفاوتی به کار برد. در تئوری، این به اندازه کافی ساده به نظر می رسد.آسانسور نیاز به استفاده زیادی از انرژی ندارد، زیرا همیشه همان اندازه که پایین می‌رود برمیگردد.

آسانسور فعال شرکت فروش و ارائه دهنده خدمات آسانسور در ایران

که برای دکور و تزیینات داخلی آن بیشتر از ورق MDF این سایت را مرور کنید استفاده می شود. معمولا در این مدل از کابین آسانسور در قسمت زوارها و نوارها از ورق استیل استفاده می گردد. در بسیاری از ساختمان ها و مجتمع های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

باعث حرکت کابین میشود.برای اینکه راحت تر متوجه طریقه حرکت کابین بشوید مدل های مختلف آسانسور های کششی را یک به یک توضیح خواهیم داد. عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی آسانسور کارگاهی تاثیر گذار هستند که از جمله آن ها به عوامل زیر می توان اشاره نمود. به صورت روزانه و هفتگی اجزای مهم آسانسور کارگاهی را مورد بازدید قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه ایراد از حمل افراد توسط دستگاه خودداری نمایید. قبل از راه اندازی دستگاه، از نصب صحیح ضربه گیرها درون چاهک آسانسور کارگاهی اطمینان حاصل نمایید. امروزه از آسانسور کارگاهی در صنعت هایی همچون ساختمان سازی، ساخت تونل و پل، پروژه های استخراج نفت و گاز، صنعت کشتی سازی، دودکش ها و بویلرها، استخراج معادن و صنایع وابسته، کارخانجات فولاد و برج های رادیویی و دکل ها استفاده می گردد. سوئیچ ایمنی بر روی درب ورودی آسانسور کارگاهی نصب می شود و باعث عدم سقوط آسانسور و بروز حادثه می گردد.

اهمیت ایمنی و استاندارد آسانسور و پله برقی در صنعت

این نوع آسانسور از رایج ترین نوع آسانسورها بوده که از مهم ترین مزایای آن می توان به قابلیت استفاده برای ارتفاعات بالا و هم چنین مصرف انرژی کم اشاره کرد. تاریخچه ورود آسانسور به ایرانبعد از سیر تحولی که آسانسور داشت، نوبت نصب در ساختمان های مسکونی و سازمان ها رسید. در طی سفری که ناصرالدین شاه به فرنگ داشت، آسانسورها نظر ناصرالدین شاه را به خود جلب کردند. آشنایی با تاریخچه مختصری از آسانسوردر تاریخچه آسانسور گفته می شود که اولین آن توسط ارشمیدس، ۲۳۶ سال قبل از میلاد ساخته شده که نیروی آن توسط حیوانات تأمین می شده است. تا اینکه در سال ۱۷۴۳ میلادی به دستور لویی شانزدهم، در کاخ ورسای، یک آسانسور ابتدایی با نام «صندلی پرنده» طراحی و نصب گردید.

  • به صورت هفتگی موارد زیر قبل از راه اندازی دستگاه مورد بازدید کامل قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مشکل با نمایندگی های مجاز تعمیرات آسانسور کارگاهی تماس حاصل نمایید.
  • یکی از شرکت های قدیمی و با سابقه فعال در زمینه آسانسور در ایران، شرکت آریان آسانسور است.
  • مکانیزم عملکردی موتورهای آسانسور گیربکس دار بدین گونه هستند که، موتور آسانسور در بالای چاه آسانسور و در موتورخانه نصب می گردد و نیروی محرکه تولید شده موجب چرخش گیربکس شده و آسانسور را در بین طبقات مختلف ساختمان جابجا می کند.
رگلاژ، تعمیر، تعویض قطعات معیوب و غیره از مهمترین اقداماتی می باشد که در سرویس بالابرها مورد توجه قرار می گیرند. توصیه می شود که سرویس بالابر خود را به دست افراد باتجربه در این زمینه بسپارید. آسانسورهای معلول بر می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند و می‌توانند زیر مجموعه دسته‌های مختلف قرار بگیرند، در حالی که هدف آن‌ها انتقال افرادی با مشکلات مربوط به تحرک است.

آسانسور چیست؟ چگونه کار میکند + بررسی تخصصی