دسته‌بندی نشده

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی 100% عملی مدرک فنی | آموزشگاه کاسپین تبریز

با ثبت در این کلوپ شما در کلوپ ثبت نام نمیشین و ثبت نام شما زمانی انجام میشه که حداقل 50 درصد دوره رو دیده باشین. مزیتش اینه که چون عملا تو کار هستیم زود تجربه کسب میکنیم و یاد میگیریم. یه بخشی بزرگی از این معلومات رو یک استاد و آموزش خوب بهتون میده و یک بخشیش رو وقتی دست به کار میشید و میرید تو دل کار کسب میکنید.

مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی معماری و پرتفولیو

با توجه به گسترش الکترونیک و قطعات الکترونیکی در وسایل و تجهیزات خانگی و صنعتی میتوان گفت که آموزش تعمیرات برد الکترونیکی دارای اهمیت است. در کل، آموزش لحیم کاری قطعات از موضوعات مهم در تعمیرات برد الکترونیکی است و با توجه به اهمیت آن، در دوره‌های آموزشی در آموزشگاه آپادانا به دانش آموزان آموزش داده می‌شود. لحیم کاری قطعات یکی از مهارت‌های اساسی در تعمیرات برد الکترونیکی است که نیازمند تسلط به تکنیک‌های مختلف و استفاده از ابزارهای مناسب است. برای آموزش لحیم کاری، ابتدا نیاز است تا با انواع لحیم و پیکان‌های مختلف آشنا شوید. سپس با تمرین و تجربه، می‌توانید تکنیک‌های مختلف لحیم کاری را با توجه به نوع قطعه و ماده‌ای که باید لحیم شود، یاد بگیرید.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی 100% عملی مدرک فنی | آموزشگاه کاسپین تبریز

ابتدا باید تمام قطعات را تست کنید تا بتوانید قطعه خراب را پیدا کنید. در صورت امکان قطعه را تعویض کنید و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود ندارد آن را تعویض کنید. در مدارهای جدیدتر به دلیل افزایش تعداد ICها به راحتی می توانید با استفاده از دیتاشیت قطعه را تعویض کنید. اولین و مهم ترین مرحله برای تعمیر یک دستگاه الکترونیکی، باز کردن بدنه آن است که بسیار مهم است و باید هنگام کار با دقت بالا انجام گیرد.

فارغ التحصیلان و کارآموزان دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی مشغول در بازار کار

از جمله مزایای استفاده از این قبیل بردها در طراحی‌ها می توان به صرفه‌جویی در هزینه‌ ها و سادگی در طراحی مدار ها را نام برد . این قبیل بردها قابلیت‌هایی ازجمله برقراری ارتباط صوتی، ارسال و دریافت SMS، MMS، دیتا، دریافت موقعیت جغرافیایی و اتصال به اینترنت GPS را دارا می باشند. استفاده از بلوتوث داخلی یکی دیگر از مزایای برخی از بردهای صنعتی است. برگزار کننده دوره های آموزشی نرم افزار های مهندسی مکانیک , معماری و طراحی صنعتی … مدت زمان این دوره ها کوتاه بوده و فرد در مدت زمان اندکی قادر به یادگیری این حرفه به صورت کامل می باشد و به بازار کار معرفی می گردد. یکی از مسائل و معضلاتی که بسیاری از افراد برای راه اندازی شغل های مختلف با آن مواجه می باشند، سرمایه اولیه برای شروع به کار می باشد.

نحوه استفاده از این لوازم می تواند در طول عمر دستگاه تاثیر داشته باشد. با گذر زمان نیز بروز برخی خرابی ها در لوازم الکترونیکی کاملا طبیعی ست. از طرفی با افزایش قیمت لوازم الکترونیکی، مردم عموما به دنبال راهی هستند که بتوانند با تعمیرات، از دستگاه هایی که دارند استفاده کرده و دستگاه جدید نخرند. شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده نمایند. یکی از اساسی‌ترین بخش‌های لوازم الکترونیکی، برد الکترونیکی آنهاست.

  • برای تدوین فیلم‌های آموزش تعمیرات برد الکترونیکی نه تنها از دوربین‌های باکیفیت استفاده کردیم، بلکه از میکروفون‌های دقیق هم استفاده کردیم.
  • اموزش تعمیرات دستی در تابلوهای کنترل اصلی و صفحه مدارهای مختلف لوازم خانگی ، صنعتی و … یاد بگیرند.
  • باید توجه داشته باشید که این نوع تعمیرات تقریباً برای انواع آسیب های PCB کاملاً جواب می دهد.
  • مدت زمان دوره 60 ساعت می باشد و طی مدت سه هفته در کارگاهای مجهز به تجهیزات روز به صورت صد در صد عملی برگزار میشود.