دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی لوگو تایپ: چطوری لوگو بسازیم؟

نحوه باز کردن محصول بی نظیر است و به شکل سنتی و قدیمی باز نمی شود. نارنجی: با اینکه نارنجی بسیار کمتر از قرمز مورد استفاده قرار میگیرد، اما به همان اندازه پرانرژی است. شوخ طبع باشید. شوخی کنید اما زیاد روی نه! چه چیزهایی بر مخاطبانتان اثر میکند و از چه چیزهایی باید دوری کنید. تنها موردی که باید به آن توجه کنید، این است که مطابق با ترندهای هر فصل پیش بروید و محصولاتی از برندهای باکیفیت را معرفی کنید. دستورالعملها و توضیحاتی که درباره محصول روی بستهبندی درجشدهاند بسیار مهم هستند و باعث میشوند که مشتری راحتتر درباره خرید آن کالا تصمیم بگیرد و مشتری را ترغیب به خرید آن محصول کند. بسته بندی کالا .و استاندارد پکیجینگ برقراری یک ارتباط میان تولیدکننده و مصرف کننده است. بعد از دریافت گواهی نامه استاندارد ایران ، پیمانکار ملزم به گزارش و ارائه این مسئله به کارفرما و یا دستگاه نظارت بوده و ظرف مدت ۱۵ روز با حضور و تایید کارفرما ، دستگاه نظارت و پیمانکار صورتجلسه ای مبنی بر تحویل موقت دستگاه آسانسور امضاء خواهد شد .

علاوه بر این، بخشهایی برای قرار دان کفشهای مختلف و کشوهایی برای سایر لباس ها، میتونه یک کمد لباس لوکس دخترانه رو به زیبایی ایجاد کنه. از این رو علاقمند بودند به افراد و تیم های گرافیکی مراجعه کنند که فارسی زبان و اصالتا ایرانی هستند. پس حتما برای طراحی بسته بندی، قالب بسته بندی با توجه به موقعیت و محصول، جنس محصول با توجه به جلوه بهتر و در نهایت طراحی بسته بندی با توجه به صنف و مشتری دقت لازم رو داشته باشید. از زمان انتخاب لوگو برای برندتان، شما در واقع تعیین میکنید که چیزهایی مانند بیزینس کارت، بسته بندی، وبسایت، شبکههای اجتماعی و … در لوگوی انتزاعی از اشکال هندسی به جای اشکال اشیای قابل لمس برای خلق لوگو استفاده میشود. لوگوهای انتزاعی به این دلیل که از اشکال ملموس استفاده نمیکنند، میتوانند بسیار خلاقانه و منحصر بهفرد خلق شوند.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم التحریر

2. خود را جای مخاطب هدف بگذارید و به چیزهایی که برای آنها مهم نمونه لوگو برای طراحی هستند فکر کنید. نتایج خود را بسنجید و طرح لوگویی را انتخاب کنید که هم مخاطبان را راضی نگه دارد و هم انتظار بصری شما را برآورده سازد. پاکت های نایلونی که با نام زیپ کیپ هم شناخته می شوند، معمولا در منازل و فروشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته و بهترین نوع بسته بندی برای لوازم خرده ریز و مواد غذایی فریزری هستند. رنگ ها دنیای سرگرم کننده و جذابی را در طراحی بسته بندی به وجود آورده و ترکیب مناسب آن ها جلوه های خیره کننده ای را به وجود می آورند. از آنجا که لوگو اولین چیزی از برند شماست که مشتری با آن مواجه میشود درنتیجه گمان نمیکنم که بخواهید اولین برداشت از برندتان را خراب کنید.

نمونه طراحی گرافیکی

این مسترکلاس به ۱۰۳ فیلم با مدت ۱ تا ۵ دقیقه ای درهر بایت تقسیم می شود. بستهها میتوانند برای کاهش خطر دستبرد و دسترسی غیر مجاز به کالا ، سازماندهی و مهندسی شوند: ساختمان بعضی از بستهها برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز عایق مقاومتی دارند و بعضی نیز دارای مهر و لاک برای جلوگیری از بازشدن و دستبرد می باشند. بسیاری از مشتریان هنگام انتخاب و خرید یک کالا توجه خاصی به ظاهر و طراحی بسته بندی دارند. میتوانید یک تصویر ساده یا کمی پیچیده انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که ارتباط منحصربهردی با نام برندتان دارد. در نظر داشته باشید این در اولین فروش ها است اما با وجود رضایت مشتری از یک برند نه تنها بارها از شما خرید می کند بلکه معرف شما به دیگر دوستان و آشنایان و حتی مشتریان خواهد شد به این نوع تبلیغات تبلیغات ویروسی گفته می شود. Mood یک پروژه بسته بندی قهوه است که با معتادان قهوه در همه جا صحبت می کند ، نشان می دهد که آنها واقعاً از مشخصات جمعیتی اطلاع دارند.

نمونه طراحی بسته بندی در فتوشاپ

لوگو یکی از مهم­ترین ویژگی­های یک وبسایت تجاری، وب­سایت شخصی، فروشگاه آنلاین و هر نوع تجارت و بیزینسی می­باشد. این سبک لوگو محبوبترین گزینه میان برندهایی است که مخاطب جوان دارند. بسته بندیهای خاص معمولا بر روی بافت بسته هم تمرکز دارند. برای خلق لوگویی که دقیقا مناسب برندتان باشد، میتوانید به یک سبک بسنده کنید یا آنها را با هم ترکیب کنید. تلاش میکنید که مخاطبان درستی را پیدا کرده و آنها را عاشق خود کنید. از آنجایی که لوگو چنین نقش تاثیرگذاری در برندسازی شما دارد، و قرار است که تمامی محصولات و اجزای برندتان آن را در خود داشتهباشند، مطمئن شوید که بهترین لوگو را انتخاب میکنید. وقتی بدانید ویژگیهای برندتان چیست و در چه مواردی منحصربه فرد هستید، انتخاب بهترین لوگو برای بازتاب آن بسیار سادهتر خواهد شد.

نمونه طراحی لوگو حرفه‌ای

درست برعکس طراحی کاتالوگ یا پوستر ، طراحی خلوت جذابیت چندانی ندارد چون در این نوع طراحی حرف اول را رنگ ، نور ، عکس ، کلمات با فونت زیبا و خاص و افکتهای مختلف میزند. اگر فردی هستید که با کلمات و مفاهیم ارتباط خوبی دارید، ممکن است یک جلسه طوفان فکری تمام چیزی باشد که لازم دارید. اگر مفاهیم بصری برای شما کارسازتر از کلمات هستند، مودبرد ابزار بینظیری برای الهام بخشی به شما خواهد بود. این یک واقعیت است : به خاطر سپردن هویت بصری که از دو رنگ تشکیل شده سخت تر است از هویتی است که از یک رنگ بوجود آمده است. علاوه بر این، گیمپ یکی از برنامههای سبک بوده و نیاز به سخت افزار قوی ندارد. نرم افزار Adobe Spark یکی از نرم افزارهای طراحی برند است. طراحی لیبل و بسته بندی یکی از بخش های تخصصی در طراحی است.

نمونه طراحی بسته بندی با ایلوستریتور

با اینحال، دایره ها سبک لوگوهای قدرتمندی هستند که می توان تکرار آنهارا با ابدیت یکسان کرد. با این کار برند شما بیشتر در ذهن مشتریان باقی خواهد ماند و در خرید بعدی به سراغ شما خواهند آمد. لوگوی کلاسیک نوعی آرامش در ذهن ایجاد میکند، آرامشی که از قدمت و ثبات میآید. مصرف ادویه در ایران بسیار رایج است؛ چرا که باعث خوشمزه شدن غذا میشود و آشپزی بدون ادویه دور از ذهن است. چیزی که قرار است مخاطبتان را جذب و او را برای شناخت بیشتر شما کنجکاو کند یا شما را فراموش کند، چرا که مناسب او نیستید. فقط مطمئن شوید که هر چیزی که اضافه می کنید به برندی که می خواهید نمایندگی کنید مربوط باشد! چه چیزی ما را منحصر به فرد میکند؟ مانند آنچه در بخش سبکها گفتیم، میتوانید یکی از انواع لوگو را انتخاب کنید یا برای خلق یک لوگوی منحصر به فرد آنها را با هم ترکیب کنید.

تیم ظریف گرافیک با سال ها تجربه در طراحی، بسته بندی و روانشناسی فروش نیاز مشتری را در همان ابتدا تشخیص داده و قبل هر چیز، سعی می کنند خصوصیات مشتری خود را بهتر بشناسند. برای دانستن این موضوع هر آنچه در بازار برای فروش وجود دارد، که از لیبل، تگ و بسته بندی استفاده می نمایند قالبسازی الزامی است. شمار زیادی از بستهبندیها در بازار به صورت مکعب یا مستطیل طراحی و ساخته میشوند. اخیرا نیز برندی ایرانی اقدام به کپی برداری از این طراحی کرده است و در قالب بسته بندی کرم های مرطوب کننده به بازار عرضه کرده است. عکس های با کیفیت و خوب باعث می شود تا محصولات شما جذاب تر دیده شوند و مقدار فروش را بالا می برد.

چه چیزی ما را منحصر به فرد میکند؟

در لوگوی ترکیبی، همانطور کا از نامش پیداست، متن و تصویر با هم ترکیب میشوند. مانند لوگوی ترکیبی، غالبا امبلم هم از ترکیب متن و تصویر تشکیل میشود. اما تفاوت اینجاست که در امبلم متن جزئی از تصویر است و با آن ادغام شده است. چرا که در یک پروسه طراحی، اگر ویژگی های ظاهری به قدر زیادی تغییر یابد، به طوری که دیگر آن محصول هیچ نشانه ای از هویت قبلی خود نداشته باشد، شکست تجاری از طریق کاهش خرید مشتری به وجود خواهد آمد. با استفاده از رنگ های سازمانی برند در طراحی کاتالوگ جلوه مناسب را به آن میدهیم. پس با وجود انواع مختلف آن به هیچ وجه نمیتوان برای طراحی کاتالوگ در همه صنایع تنها یک نسخه پیچید. هیچ چیز به اندازهی روایت یک داستان کوتاه و خلاقانه افراد را به مشتریان بالفعل شما تبدیل نمیکند.

لوگوهای کلاسیک در نمایش قدرت برند شما موثرترند و به شما کمک میکنند تا مورد توجه مخاطبان بیشتری قرار بگیرید. مسکات یا مسکوت معمولا شخصیتهای کارتونی و رنگی ای هستند که به برند کمک میکنند تا حس خانواده دوستی و در دسترس بودن را به مخاطب منتقل کند. دلیل محبوبیت لوگوی وینتیج این است که با یادآوری گذشته، یک حس نوستالژی را در مخاطب بیدار میکند. دقت داشته باشید بار گیرایی و تبلیغاتی سبزیجات علی الخصوص سبزیجات تازه بسیار زیاد است درنتیجه تا میتوانید از طرح و رنگ هایی که حس تازگی و شادابی را به مخاطب میدهد به بهترین شکل ممکن بکار گیرید.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی

حالا که تقریبا تصویر لوگویی که میخواهید در ذهنتان شکل گرفته است، وقت آن رسیده که آن را به یک طرح تبدیل کنیم. ویژگی اصلی لوگوی کلاسیک، سادگی آن است پس به هیچ عنوان با رنگها و فونتهای عجیب و غریب ترکیب نمیشود. پنج گام اصلی در طراحی لوگو چیست؟ جستجو و پیدا کردن لوگوی موردعلاقهتان در اینترنت احتمالا سختترین بخش پروسهی طراحی و انتخاب لوگو برای شما خواهد بود. به همین دلیل تمام بحثی که در لوگوتایپ مطرح است، انتخاب یا خلق فونتی است که علاوه بر خوانا و به یادماندنی بودن، آیینه تمام نمای شخصیت برند باشد. لوگوتایپ صریحترین و سادهترین روش برای استفاده از نام شرکت به عنوان لوگو است. در این لوگو غالبا لوگوی نمادین با نوع لوگوتایپ ترکیب میشود و یک لوگوی گویا خلق میکند. رنگهای متداول در این نوع لوگو بژ یا تنهای مختلف قهوهای هستند.

اما اگر بامزهگی و صمیمیت لوگو چیزی است که به دنبال آن هستید، Hot Toast با رنگهای روشن و طراحی منحصر به فردش نمونهی جالبی برایتان خواهد بود. بهمنظور زیباسازی روی بسته بندی و شکل و رنگ دادن به آن لازم است از چاپ و بسته بندی در کنارهم استفاده نمود. هر چه طراحی و چاپ یک بسته بندی و جعبه حرفه ای تر و خلاقانه تر باید بیشتر جلب توجه می کند و این امر باعث بالا رفتن فروش یک محصول می شود بنابراین امروزه بسته بندی یکی از عوامل مهم فروش محصول می باشد. که باید برای بسته بندی یک محصول مورد توجه قرار گیرند.

این مجموعه بر این اعتقاد است که برای ساخت و طراحی یک نمواد نیازمند، یک دید با استراتژی و علمی است در واقع به این اشاره دارند که طراحی لوگو شما باید مفهومی باشد و ما نیز این این مفهومی بودن را با علم و با استراتژی انجام خواهیم داد. برای رسیدن به این هدف، باید اساس هویت برندتان را بشناسید. به جای روبهرو شدن با ترکیبهای عجیب و غریب که گاه همگی زیبا به نظر میرسند گاه هیچ کدام، بهتر است کارایی هر کدام از این اجزا را به صورت جداگانه بشناسید و آنها را قدم به قدم به طرح خود اضافه کنید. در این مقاله با اصول طراحی لوگو ، اهمیت داشتن یک لوگوی خاص در رقابت های تجاری، ویژگی های یک لوگوی زیبا و نمونه هایی از آن بیشتر آشنا خواهید شد.

نمونه طراحی بسته بندی نبات

از اهمیت درک هویت برند، کمک به ایده پردازی و شناخت ایدهآلترین لوگو برای آن تا انتخاب بهترین طرحها و هدایت فرآیند طراحی به سمت اجرا. از معایب آن میتوان به سرعت پایین دستگاه و امکان خطای انسانی اشاره نمود و مزایایی که میتوان برای آن برشمرد، کیفیت بالای رنگ و هزینه پایین چاپ نسبت به بسیاری دیگر است. به همین خاطر بسیاری از شرکت ها و برندهای بزرگ هزینه های زیادی را صرف چاپ طرح و رنگ بسته بندی می کنند تا در نهایت محصول جذابی وارد بازار کنند. آیا نسبت به لوگوهای تایپوگرافی (FedEx یا ESPN)، آرم های نمادین (Nike یا Apple) یا ترکیبی از هر دو (پپسی یا آدیداس) علاقه ای دارید؟ ببینید لوگوهای مانند Sweet Trip چگونه ایدههایی را که لزوما مرتبط نیستند را با هم ترکیب کردهاست؟ اما این موضوع را هم در نظر بگیرید که مونوگرام به تنهایی نمیتواند نشان دهندهی ماهیت برند شما و کاری که انجام میدهید باشد.

در این مقاله ما به شما شرکت های طراحی لوگو را معرفی می کنیم که شما میتوانید طراحی لوگو خود را به این شرکت ها بپسارید. این لوگو به مخاطبانتان میگوید که شما کهنهکار و مورد اعتماد هستید. لوگوی Orthrus Ventures با آن تصویر شیر، کلاسیک و قابل اعتماد است، در حالی که لوگوی Tidy Finance مدرن و باحال است. برای بسته بندی توسط دستگاه های دوخت .بهترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه ، دستگاه دوخت ریلی می باشد.که برای چاپ زدن تاریخ انقضا و قیمت هم بهتر است از مدل عمودی تاریخ زن دار آن استفاده کنید. در چاپ دیجیتال سیستم کامپیوتر به دستگاه پلات یا پرینتر صنعتی متصل شده و بطور مستقیم فایل را برای چاپ به آن انتقال می دهد. برای چاپ بر روی بسته بندی های مواد غذایی از چاپ افست و لمینتی استفاده می شود. در این نرم افزارها شکل های گوناگون فانتزی و منحصربفردی هستند که می توانید متناسب با کسب و کار خود از آنها استفاده کنید.

نمونه سفارش طراحی بسته بندی