دسته‌بندی نشده

ابدومینوپلاستی انواع جراحی، مزایا، عوارض و هزینه کلینیک خانه سفید | abdoplasty

انجلم عمل ههای جراحی شکم به منظور برداشتن چربی و پوست اضافه شکم است و بهترین کاندیدا برای این جراحی ها افرادی هستند که از شل شدن پوست شکم خود ناراحت هستند. در بیشتر موارد عضلات ضعیف یا جدا شده از پوست شکم نیز ترمیم می شوند. حالا دیگر از شر پوست های اضافی خلاص شده و می توانید با دیدن اندام خود در آینه، احساس جوانی و شادابی کرده و از پوشیدن لباس هایی که دوست دارید لذت ببرید.

آیا عمل آبدومینوپلاستی (تامی تاک) نیاز به بیهوشی عمومی دارد؟

تغییرات قابل توجه و اضافه وزن که در زمان بارداری رخ می‌دهد. ممکن است برای برخی از افراد پیش بیاید که زخم های ناشی از جراحی کمی دیر تر ترمیم و بازسازی شوند. پس از انجام ابدومینوپلاستی حتما باید تمامی دارو های تجویز شده توسط پزشک به طور کامل مصرف شود. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات ابدومینوپلاستی را مورد بررسی قرار دهیم. یک هفته بعد از جراحی می‏ توانید به فعالیت روزانه خود بپردازید. انجام برشی بزرگ در سر تا سر زیر شکم، به موازات پهلو چپ به راست یا برعکس.

ابدومینوپلاستی انواع جراحی، مزایا، عوارض و هزینه کلینیک خانه سفید | abdoplasty همچنین جراحی لیپوساکشن برخلاف ابدومینوپلاستی در نواحی گسترده تری از بدن مانند پاها، بازو ها، ران ها و … قابل انجام است. لیپوساکشن با از بین بردن رسوبات اضافی چربی به بهبود فرم بدن و تغییر شکل این نواحی کمک می کند. این روش درمانی برای از بین بردن چاقی در ناحیه ی گسترده تری از بدن مناسب است و نتایج آن از درمان های غیر تهاجمی ماندگار تر و قابل پیش بینی تر است. برای جراحی ابدومینوپلاستی شکم خطرات و عوارضی چون؛ خونریزی، درد، زخم، تورم، واکنش به بیهوشی، عفونت، سروما (تجمع مایعات در زیر پوست) و هماتوم (تجمع خون) وجود دارد. در این نوع ابدومینوپلاستی، یک برش بسیار کوتاه در ناحیه شکم ایجاد شده و بدون اینکه جای ناف تغییر کند، چربی ها و پوست اضافی برداشته می شوند.

تزریق ژل به ناحیه تناسلی (واژن) بانوان | هزینه، معایب و مزایا

عمل آبدومینوپلاستی یک عمل آسان است که نیاز به بستری زیادی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ایران ندارد. بیماران ایده آل برای روش مینیآبدومینوپلاستی، معمولا جوان تر بوده و در محدوده 25تا50 سال هستند. 1- خانم هایی که به دنبال یک یا چند زایمان دچار شلی پوست ، تجمع چربی و کاهش تونیسته عضلات جدار شکن و ترک های پوستی بر روی شکم شده اند. البته وجود شرایط مخصوص برای پرداخت هزینه ها به جراح بستگی دارد. پس پیش از جراحی، تحقیقات فراوانی درباره جراحان انجام دهید تا با مشکلی رو به رو نشوید. این عمل همانند هر عمل جراحی دیگری یک بازه زمانی برای مدت بهبودی دارد و همانطور که گفتیم، بهبودی هر فرد به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد.

  • بنابراین بانوانی که قصد بارداری دارند یا افرادی که میخواهند لاغر شوند بهتر است این عمل را به تاخیر بیندازند.
  • 1-در این روش میزان عوارض مانند سروما و نکروز فلپ پوستی به ویژه در افراد سیگاری زیادتر است.
  • بعد از کشیدن درن (که بطور معمول 5 تا 7 روز بعد از عمل جراحی انجام می شود) 24 تا 72 ساعت طول می کشد تا سوراخ درن ها بطور خودبخود بسته شود و بعد از این مدت استحمام بلامانع است.
  • پس از انجام عمل ابدومینوپلاستی باید برای کم تر کردن درد ناشی از آن باید بیمار کمی رو به جلو خم شود و در حین خواب زیر سر خود را بلند کند تا سرش بالاتر از سایر قسمت ها قرار گیرد.
  • پس از انجام ابدومینوپلاستی حتما باید تمامی دارو های تجویز شده توسط پزشک به طور کامل مصرف شود.
  • برای این جراحی پزشک یک خط برش در زیر شکم و درست در بین ناحیه رویش مو و قسمت تحتانی شکم ایجاد می کند.