دسته‌بندی نشده

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape

با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی آل اسکیپ هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید.

  • لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.
  • بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت.
  • ۹۵ دقیقه طول می‌کشد و در ژانر ترس و معمایی طراحی شده است.
  • اتاق فرار کلبه وحشت با چند تا از دوستانتون تصمیم می گیرید سفری متفاوت به شمال کشور داشته باشید .
  • برای رفتن به این اتاق فرار، باید حتما وقت قبلی بگیرید و به همراه دوستان‌تان در این مکان حضور پیدا کنید.

هانتد هاوس یکی از جذاب‌ترین اتاق فرار در تهران و سمت جنوب آن است. هانتد هاوس در محدوده شهرری واقع شده است و با دارا بودن پرسنل جوان و پر هیجان، شرایط عالی برای شرکت در اتاق فرار ترسناک را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام hauntedescape_ir از رزرو و آدرس این مجموعه مطلع شوید. در معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، باید به معرفی اسکیپ تایم بپردازیم.

اتاق فرار ترسناک:

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape اتاق‌ های فرار از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که شروع جدی آن‌ها از ژاپن بوده است. در بازی‌های اتاق فرار شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق، فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند.

۱۲. شما می‌توانید در هر زمان بازی را ترک کنید

البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که نباید با شخصی مشورت کنید که از روی قصد و یا سود مالی بیشتر، اتاق فرار خاصی را به شما معرفی کند . دکور و داستان این بازی برخلاف اکثر بازی‌های حال حاضر که با اقتباس از فضاهای خارجی تهیه شده‌اند، از فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی تشکیل شده که حس حضور در گرمابه‌ای مخوف و ایرانی را به شما می‌دهد. این اتاق فرار همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۲ شب پذیرای بازدید علاقه‌مندان است. ایستگاه مترو صادقیه برای عزیمت به شعبه فردوس غرب، توصیه می‌شود. در بازی‌های کلبه وحشت و روانی، دست و پاى بازیگران بسته می‌شود. چنانچه فوبیای بسته شدن دارید این بازی‌ها را انجام ندهید.

کنترل ترس در اتاق فرار

معمولا نوع هیجان بازی‌هایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، بسیار مطلوب بوده است و سناریو‌ها استانداردی بین المللی و جذابی برای بازی‌های اتاق فرار در تهران ایجاد کرده‌اند. این اتاق فرار نیز، در لیستمعرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهرانقرار می‌گیرد. در پروسه معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، به اتاق فرار انیگما می‌رسیم.