اخبار دوربین مداربسته

اثر انگشت نشان خود را می‌سازد – راهنمای خریداران دوربین مدار بسته و اخبار


بیومتریک توسط اثر انگشت در کارت دسترسی دیجیتال ProFIDO توسط Valmido

Valmido اولین کارت دسترسی بیومتریک خود را با نام ProFIDO Bio پس از همکاری با Fingerprints راه اندازی کرد.

این کارت هوشمند یک احراز هویت سخت افزاری FIDO2 است و اکنون به حسگر اثر انگشت بیومتریک مجهز شده است. این امکان دسترسی منطقی ایمن را با موارد استفاده معمولی از جمله ورود امن، بدون رمز عبور و بدون دردسر ویندوز و احراز هویت وب سایت فراهم می کند.

به لطف همکاری با Fingerprints، Valmido امکان خلاص شدن از شر رمزهای عبور با بالاترین سطح امنیتی و در عین حال تجربه کاربری برتر را فراهم می کند. با دستگاه چند منظوره ما مبتنی بر بیومتریک و اتصال قرن بیست و یکم، شهروندان و شرکت ها کنترل اعتبار دیجیتال خود را حفظ می کنند. احراز هویت مقاوم در برابر فیشینگ مبتنی بر راه حل بدون رمز عبور FIDO، تاریخچه مشکلات مربوط به رمز عبور و پین را ایجاد می کند.مارک مولر، مدیر ارشد فناوری Valmido می گوید.

میشل روگ، رئیس بخش پرداخت و دسترسی در اثرانگشت، افزود: «امنیت نباید باری برای کارمندان باشد و نگرانی‌های اضافی برای کارفرمایان ایجاد نکند. حرکت به سمت احراز هویت بدون رمز عبور برای کنترل دسترسی، حفاظت بیشتر و قوی ای را فراهم می کند که اکنون یک تجارت مدرن به آن نیاز دارد، به ویژه آنهایی که دارای نیروی کار ترکیبی هستند. همکاری با Valmido برای ارائه قابلیت‌های بیومتریک هوشمند به این معنی است که ما می‌توانیم به رهبران کمک کنیم تا سازمان‌های خود را با راه‌حل‌های بی‌دردسر و بسیار ایمن در آینده محافظت کنند.»

اثر انگشت و SmartDisplayer روی کارت بیومتریک منحصر به فرد FIDO2 همکاری می کنند

در همین حال، Fingerprints و SmartDisplayer اعلام کرده‌اند که همکاری خود را با ارائه یک کارت بیومتریک منحصر به فرد FIDO2 به بازار تقویت می‌کنند که حسگر FPC1323 Fingerprints و همچنین پلتفرم نرم‌افزار FPC-BEP آن را یکپارچه می‌کند. کارت را می توان برای طیف گسترده ای از برنامه های مختلف دسترسی منطقی استفاده کرد.

ما خوشحالیم که با SmartDisplayer همکاری می کنیم تا احراز هویت بیومتریک را به طراحی کارت FIDO2 بیاوریم. نتیجه کارتی است که امنیت، انعطاف‌پذیری و کاربرپسندی را با هم ترکیب می‌کند و دسترسی بسیار امن به دستگاه‌ها و داده‌های زیادی را تسهیل می‌کند. راجر کاریکو، معاون فروش، پرداخت و دسترسی در اثرانگشت می‌گوید: فعال کردن کارت‌های بیومتریک FIDO2 ایمن و راحت برای استفاده روزمره.





منبع