اخبار دوربین مداربسته

ادغام بین Gallagher و Qognify


Qognify و Gallagher از انتشار یک ادغام بین Qognify VMS و کنترل دسترسی Gallagher خبر دادند.

در دنیایی از اکوسیستم‌های فناوری همگرا، راه‌حل‌های ساییده شده دیگر قابل دوام نیستند – این به ویژه در مورد امنیت فیزیکی صدق می‌کند، جایی که تنها اطلاعات ترکیبی امکان ارزیابی جامع یک موقعیت و همچنین پاسخ مناسب و به موقع را فراهم می‌کند.

به همین دلیل، Qognify مجموعه‌ای از رابط‌های باز را ارائه می‌کند که امکان اتصال یکپارچه به سایر فناوری‌های امنیتی فیزیکی مانند کنترل دسترسی، هشدارهای مزاحم یا تجزیه و تحلیل ویدیویی را فراهم می‌کند. بر اساس این فناوری، یک ادغام دو جهته جدید بین Qognify VMS و کنترل دسترسی Gallagher اکنون در دسترس است.

بسته به گردش کار و ترجیحات کاربر نهایی، مرکز فرماندهی Gallagher یا Qognify VMS ممکن است به عنوان سیستم پیشرو استفاده شود.

بنابراین، سیستم Gallagher می تواند جریان های ویدئویی زنده و بایگانی را از Qognify VMS نمایش دهد. برعکس، افزونه Qognify VMS قادر است به صورت پویا اطلاعات موجودیت و وضعیت (یعنی باز بودن در، درب اجباری و غیره) را از سیستم گالاگر بخواند.

سپس این اطلاعات را می توان بر روی نقشه ها و پلان های طبقه در سرویس گیرنده Qognify VMS مشاهده کرد. علاوه بر این، درها را می توان از داخل سرویس گیرنده Qognify VMS کنترل کرد (به عنوان مثال، قفل / باز کرد) و به پرسنل امنیتی این امکان را می دهد که بدون نیاز به جابجایی بین رابط های کاربری مختلف، به سرعت و مناسب به یک موقعیت واکنش نشان دهند.

Andreas Beerbaum، معاون فروش – بین‌المللی در Qognify، از ادغام جدید خوشحال است: «به‌عنوان یک ارائه‌دهنده مستقل نرم‌افزار امنیت فیزیکی، اهمیت زیادی به مشارکت‌های فناوری می‌دهیم که یکپارچه‌کننده‌های سیستم و مشتریان نهایی را قادر می‌سازد تا اکوسیستم‌های امنیتی خاص خود را ایجاد کنند. ادغام دو طرفه کنترل دسترسی Gallagher یکی دیگر از اجزای سازنده مهم برای ایجاد موفقیت مشترک در تجارت پروژه است.

لی اسمایث، مدیر حساب فنی برای امنیت گالاگر – آفریقا می گوید: “گالاگر با راه حل مرکز فرماندهی ما متعهد به نوآوری مداوم است. یک جنبه مهم این نوآوری به ایجاد رابط های برنامه نویسی برنامه کاربردی غنی و نقاط ادغام بستگی دارد، زیرا در نهایت، این تضمین می کند که مشتریان می توانند اکوسیستم نرم افزار مدیریت سایت را به روش هایی گسترش دهند که مطابق با روش کار آنها باشد. ما از همکاری با Qognify VMS خرسندیم تا بتوانیم یکپارچه سازی را به مشتریان ارائه دهیم که راه حلی را که بر اساس نیازهای تجاری آنها سفارشی شده است را قادر می سازد.”





منبع