دسته‌بندی نشده

اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | tizbincctv

همانگونه که اشاره گردید هنوز دوربین های آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربین های مداربسته متداول بکار می روند. شاید بتوان یکی از دلایل عمده آن را عدم نیاز به دانش شبکه ای دانست. بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ آموزش می دهند و از آموزش های نسبتا پیچیده شبکه ای در مورد دوربین های دیجیتال صرف نظر می کنند. لذا همچنان تقاضای دوربین های آنالوگ در بازار ایران بسیار بالاتر از دوربین های ip و تحت شبکه است. دوربین مداربسته بولت بیشتر برای مکان‌های صنعتی و محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • دوربین های مداربسته بولت را بیشتر بر روی دیوار نصب می کنند اما امکان نصب آنها بر روی دیوار نیز وجود دارد.
  • آخرین تحقیقات آماری از شهر های بزرگ آمریکا و انگلستان نشان می دهد بعد از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها 51 درصد از تعداد جرایم کاسته شده است.
  • در این دوربین ها امکان ارتباط بی سیم با امنیت بالا وجود داشته و می توان از کابل های ارتباطی استفاده بهینه نمود.
  • با توجه به اهمیت بالایی که دوربین های مداربسته دارند شرکت های مختلف انواع مختلفی از آنها را در طرح ها و اشکال گوناگون تولید کرده اند.
  • با دوربین های روز و شب امکان ضبط تصاویر هم در روشنایی و هم تاریکی وجود دارد.

این دوربین‌ها فیلم‌ها را به صورت زنده و اینترنتی برای مالک به اشتراک می‌گذارند. تصاویر ارسالی در هر نقطه از جهان که دسترسی به اینترنت داشته باشید برای شما ارسال می شود. همچنین میتوانید فیلم ها را بر روی نرم‌افزار ذخیره کنید و بعدا آن ها را بررسی نمایید. دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP برای صاحبان مشاغلی که بیشتر دور از مکان خود فعالیت دارند و همیشه در حال جا به جایی هستند، انتخاب بسیار خوبی است.

تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر تا حد زیادی از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بود. از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی ، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایده آل گستر از انواع دوربین مدار بسته پاناسونیک دیدن فرمایید. در ضمن کارشناسان ما آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

چه تعداد دوربین مداربسته نیاز داریم ؟

برخی می‌مجله خبری دوربین مداربستهند چهره را تشخیص دهند و یک فرد را در بین تمامی دوربین‌ها هدف گرفته و حرکت آن را دنبال کنند. دید در شب با نور سفید نیز یکی از ویژگی‌های دوربین‌ها است که امروزه بیشتر مدل‌های جدید این ویژگی را دارند. یکی دیگر از روش‌های تقسیم بندی انواع دوربین مداربسته روش انتقال اطلاعات است. در این دسته بندی دوربین‌ها به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند و هر کدام زیر دسته‌هایی دارند. اما تفاوت این دو دوربین چیست؟ در ادامه با بررسی تفاوت این دو مدل دوربین مخفی آنها را معرفی و مقایسه می‌کنیم.

انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت

به علت گردان بودن، برای فضاهای وسیع و بزرگ نصب این نوع دوربین توصیه می شود. در برخی از مدل ها این کنترل حرکت دوربین، زوم و فوکوس قابل برنامه ریزی است تا بدون حضور یا دخالت اپراتور نیز بتواند کار خود را انجام دهد. در دوربین های IP یا همان تحت شبکه دستگاه ذخیره کننده اطلاعات و تصاویر NVR است . کیفیت بالای تصویر، قابلیت های هوشمند و پردازش تصویر این نوع دوربین ها جایگاه خوبی را برای سیستم های مداربسته تحت شبکه ایجاد کرده است. با این وجود قیمت بالا و کاربرد در موارد خاص و حرفه ای بخشی از مشتریان، خریداران واقعی این گروه از دوربین ها هستند.

http://atisflower.ir