دسته‌بندی نشده

اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | tizbincctv

دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .

انواع دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری

در ضمن مجله خبری دوربین مداربسته بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود. حداکثر می‌تواند حداکثر 18 متر از دوربین‌ها فاصله داشته باشد و این اغلب ایده‌آل نیست. کابل‌های از پیش ساخته شده یک نقطه ضعف دارند زیرا باید سوراخ بزرگ‌تری در دیوار ایجاد کنید، زیرا کابل‌ها از قبل اتصالاتی روی خود دارند.

چند نوع دوربین مداربسته داریم؟

تحقیق در مورد برند پیشنهادی برای آگاهی از سطح کیفیت محصولات آن و… شدیدا توصیه می شود. هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد. ویژگی‌های کلیدی این راه‌حل‌ها شامل هشدارهای بی‌درنگ و هشدارهای شنیداری و بصری در دوربین های مدار بسته برای جلوگیری از متجاوزان قبل از ورود به ساختمان‌ها یا پا گذاشتن به مکان هاست. با ویژگی های هوش مصنوعی برای تشخیص افراد و وسایل نقلیه از سایر اجسام متحرک مانند حیوانات یا سقوط برگ، تیم امنیتی می تواند تلاش خود را بر روی تهدیدات امنیتی واقعی متمرکز کند و به حوادث بسیار سریعتر پاسخ دهد.

  • این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند.
  • به صورت معمول تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد جهت توسعه نرم افزار بینایی رایانه ذخیره خواهد شد و در اختیار افرادی خاص قرار خواهد گرفت.
  • به عبارت دیگر در نظر گرفتن نوع کاربری در انتخاب نوع سیستم مداربسته می تواند شما را از هزینه های اضافی رها کند.
  • به دلیل قیمت پایین تر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال این دوربین ها به عنوان دوربین های مداربسته رایج در بازار ایران شناخته می شوند.
  • در صورتی که قصد دارید از این امکان استفاده نمایید در هنگام خرید ، دوربین هایی را انتخاب کنید که قابلیت دید در شب یا نور مادون قرمز را داشته باشند.
  • کاربرد صنعتی دوربین مداربسته در مواردی مانند انواع واحدهای صنعتی تولیدی، پتروشیمی ها و صنایع نفت و گاز، کارخانه های تولید کننده مواد شیمیایی و مواد غذایی و غیره مشاهده می گردد.
این دوربین‌ها فیلم‌ها را به صورت زنده و اینترنتی برای مالک به اشتراک می‌گذارند. تصاویر ارسالی در هر نقطه از جهان که دسترسی به اینترنت داشته باشید برای شما ارسال می شود. همچنین میتوانید فیلم ها را بر روی نرم‌افزار ذخیره کنید و بعدا آن ها را بررسی نمایید. دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP برای صاحبان مشاغلی که بیشتر دور از مکان خود فعالیت دارند و همیشه در حال جا به جایی هستند، انتخاب بسیار خوبی است.

http://atisflower.ir

همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. دوربین های اسپیددام جز خاص ترین انواع دوربین مداربسته هستند، دوربین های اسپییدام یا PTZ قابلیت چرخش در جهات مختلف و همچنین امکان زوم بر روی سوژه های مختف را تا چند صد متر دارند. عموما از دوربین مداربسته اسپیددام برای پروژه های بزرگ و فضاهایی همچون کارخانه، خط تولید و…استفاده می کنند. دوربین PTZ توانایی این را دارد که از طریق یک اپراتور مدیریت شود و یا از طریق قابلیت PRESET طبق یک برنامه از پیش تعیین شده تصاویر را ثبت کند. گاهی اوقات ممکن است زاویه دوربین طوری تنظیم شده باشد که تابش مستقیم نورخورشید مانع از دید فیلم های موجود در آن شود، ولی نوع ثبت و ضبط اتوماتیک صحنه ها در این دوربین باتوجه به تشخیص نوع فیلمبرداری بسیار واضح و شفاف است. امنیت بالای دوربین های بولت بسیار بالاست و کارایی مفید آن در حفظ حریم خضوضی و شخصی موردتوجه است.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی