دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | tizbincctv

دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند. ارتباط صوتی دو طرفه در این مدل از دوربین مدار بسته بسیار رایج است. این نوع دوربین‌ها که دوربین‌های مداربسته چرخشی نام دارند، که قابلیت چرخشی 360 درجه و 90 درجه عمودی و زوم اپیتیکال بالا و بسیاردقیق از ویژگیهای منحصر به فرد این دوربین است.

http://atisflower.ir

کیفیت تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، به طور معمول به 540p پیکسل می‌رسد. ولی دوربین‌هایی نیز وجود دارند که از قابلیت HD نیز استفاده می‌کنند. دوربین AHD علاوه بر داشتن تصاویر HD، توانایی کابل‌کشی دوربین تا محدوده 500 متر را دارد.

دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. یکی از دغدغه ها هنگام نصب دوربین های مداربسته خصوصا دوربین های صنعتی ،انتخاب نوع لنز مناسب برای محل و هدف مورد نظر است. اینکه چه لنزی را برای زوم و فوکوس روی بخشی خاص از محیط انتخاب کنیم. کارت dvr یک کارت کامپیوتری است که در دو حالت داخلی (اینترنال) یا خارجی (اکسترنال) بر روی کامپیوتر نصب می گردد. کارت دی وی آر در واقع رابط بین دوربین های مداربسته آنالوگ با سیستم کامپیوتر است. Poe برق را در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد.

معرفی انواع دوربین های مداربسته دید در شب

منظو از لنز متغیر، لنزی است که دارای دو عدد فاصله کانونی است و فاصله کانونی آن تغییر می کند، به عنوان مثال لنز وریفوکال 8-12 میلی متر میتواند از 2.8 تا 12 میلی متر تغییر کند. وجود این دوربین‌ها در کنار نصب دزدگیر در مغازه‌ها، مراکز کسب و مراکز اداری یا صنعتی هم می‌تواند امنیت بیشتری هم برای کارکنان و هم مراجعه‌کنندگان فراهم کند. اینکه چگونه تصاویر با کمترین کابل ارتباطی و با بیشترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. ضمن این که امکان رصد کردن تصاویر برای هر کس دیگر به راحتی فراهم می شود بنابراین هرگز نمی تواند سیستمی امن برای تامین امنیت به صورت آنالوگ باشد.

  • لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود.
  • بنابراین اگر تمایل به صرف هزینه کمتر هستید محصولاتی از برندهای درجه دو با کیفیت نسبتا خوب را به شما پیشنهاد می کنیم.
  • دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند.
  • شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید.
  • به علت گردان بودن، برای فضاهای وسیع و بزرگ نصب این نوع دوربین توصیه می شود.
اگر مجله خبری دوربین مداربسته باشد تصاویر به همان شکل آنالوگ انتقال پیدا کنند باید از بازه فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر نویز و تداخل امواج توسط میدان مغناطیسی قرار می گیرد. به طور قطع نام دوربین مدار بسته را به وفور شنیده اید یا خودتان نیز از این تجهیز ویژه و بسیار مناسب استفاده کرده اید. باید بدانید که دوربین مدار بسته وسیله ‌ای می باشد که توسط آن می توان تصاویر و یا فیلم های مختلفی را ثبت و ضبط کرد و این تصاویر را در جهت اهداف نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار داد.

دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B04