دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | tizbincctv

استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان های مختلف بسیار ضروری می باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین های مدار بسته به وب سایت اسمارت کو مراجعه فرمایید. این دوربین به صورت استوانه ای بلند است و در موقعیت‌های مختلفی قابل نصب است.

از انواع دوربین مدار بسته می توان به این دوربین ها اشاره کرد که در سوله ها و سالن های بسیار بزرگ استفاده می شود. در یک فضای گسترده دریافت تصویر از زوایای مختلف از طریق این نوع دوربین بسیار پرکاربرد است. با استفاده از دوربین چشم ماهی نیاز به استفاده از چند دوربین از بین رفته و فقط این نوع دوربین تمام مناطق را پوشش می دهد. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که دوربین چشم ماهی فاقد هر نوع قابلیت دید در شب است. برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته دارای حسگر یا سنسور هستند و اگر حسگر فعال شود آلارم هشدار را ارسال می‌کند و می‌توان سریعا برای جلوگیری از بروز مشکل اقدام کرد. نوع حسگرها نیز متفاوت است برخی به حرکت حساس اند و برخی به بوی گاز و دود حساس هستند.

انواع دوربین مدار بسته دومنظوره

محل نصب این نوع دوربین ها روی دیوار است به همین علت به آن ها دوربین های دیواری نیز می گویند. برای نظارت بر مکان هایی مانند خیابان ها از دوربین مداربسته ترافیکی از نوع بولت استفاده می شود. مثلا در یک کارخانه که دستگاه ها به صورت اتوماتیک کار می کنند نصب دوربین مداربسته برای چک کردن کارکرد درست دستگاه ها لازم است. دوربین ها به طور استراتژیک در جای خود قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید مناطق خاصی از خانه و شرکت که اهمیت بیشتری دارند را به این سیستم مجهز کنید. اغلب، دوربین های مداربسته بولت در گرفتن تصاویر واضح از مردم و پلاک ها در مسافت های بسیار زیاد مناسب می باشند. نصب این دوربین های نسبت به دوربین های مدار بسته دام بسیار راحت تر بوده و تنها نیاز به یک پایه دیواری ساده دارد.

  • بی‌ام‌اس کالا مجموعه ای کامل از محصولات هوشمندسازی و نیز امنیتی حفاظتی ساختمان واقع در تهران و مشهد بوده که از سال 1389 اقدام به تولید، طراحی و عرضه این سیستم ها کرده است.
  • دامنه استفاده از دوربین مداربسته بسیار زیاد است و به همین دلیل انواع دوربین مدار بسته طراحی شده تا بتواند نیاز همه افراد را پاسخ دهد.
  • به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.
  • به همین علت استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تاثیر قابل ملاحظه ای دارد.

رونمایی اولیه از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۷۳ بود . هنگامیکه در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته برای پیشگیری از جرایم در محدوده نصب گردید ، نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد ، تا اینکه در سال ۱۹۸۰ دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بکار گرفته شد . بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد . سپس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک بکار گرفته شد و خیلی سریع روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال می کردند. دوربین مدار بسته هایگ ویژن همچنین از صدای دو طرفه، geofencing، دید بسیار طولانی (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم پشتیبانی می کنند.

http://atisflower.ir

دکل های مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. IP یکی از انواع دوربین‌های مداربسته است که ارتباطات با آن از طریق کابل شبکه یا WIFI (وای فای) صورت می‌گیرد. اکثرا این دوربین‌های برای بانک‌ها و مراکز مهم و مکان‌های بزرگی که مصرف کابل بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت دوربین نسبتا یالاتری را نسبت به سایر دوربین‌های AHD و آنالوگ دارد. اگر شما نیاز به تصویرهای با کیفیت بالای 5 مگاپیکسل دارید و وضوح تصویر با فاصله زیاد نیاز دارید می‌بایست از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید. دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-433