دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | tizbincctv

مجله خبری دوربین مداربسته تصویر اولین گزینه ایست که بسیاری از مشتریان در زمان انتخاب دوربین به آن توجه می کنند. ذکر این نکته لازم است که عوامل مختلفی در کیفیت تصویر دوربین مدار بسته نقش دارد. در مشخصات دوربین رزولوشن تصویر را به صورت یک عدد در کنار MP (مگاپیکسل) مشاهده می کنید. هر چه این عدد بزرگتر باشد تصویر از تعداد پیکسل های بیشتر تشکیل شده و جزئیات تصویر مشخص تر است.

دوربین مداربسته لامپی مدل FV-A3608D-1080PH-L

دوربین مداربسته در این حالت می تواند با ثبت تصاویر ویدئویی بهترین گزینه برای تحت پوشش قرار دادن این وضعیت باشد. در صورت مفقودی کالا یا دزدی از قفسه اجناس ها، می توان با بررسی دوربین های مداربسته نصب شده و بازبینی تصاویر ویدئویی آنها به مشکلاتی از این دست رسیدگی نمود. زمانی که شما نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم پیدا می کنید این دوربین مدار بسته ضعف بزرگی از خود بروز می دهند.

ثبت ديدگاه لغو پاسخ

محصولات Hikvision’s TurboHD بر اساس فناوری HD-TVI ویدیوی با کیفیت بالا را از طریق کابل کواکسیال در فواصل حداکثر 1500 فوت ارائه می دهند. راه حل های Smart Pro IP یک گزینه ایده آل برای برنامه های حرفه ای هستند، زیرا هوشمندی، کارایی و راحتی را برای نظارت تصویری به ارمغان می آورند. ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. Bnc یا british naval connector نوعی فیش ارتباطیست که به منظور اتصال کابل های کواسیال بکار می رود. این اتصال دهنده ها برای کابل های کواکسیلی از قبیل rg59، rg58 تا rg179 و rg316 مناسب هستند. دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

http://atisflower.irدوربین مداربسته آنالوگ نسل اولیه دوربین‌های نظارتی هستند که مورد استفاده قرار می‌گرفتند. به دوربین مداربسته ای که قابلیت چرخش به اطراف را داشته باشند اسپید دام یا ptz گفته می شود. بک کنترل کننده اتوماتیک در این دوربین ها وجود دارد که می توان از طریق آن چرخش دوربین ها را تنظیم نمود.

آشنایی با انواع دوربین مدار بستهکمک می کند تا دوربین مداربسته مناسب خانه یا محل کار را به درستی انتخاب کنیم. در این شرایط ممکن است دستبردهایی به مکان موردنظر وار شود که چشم غیرمسلح قادر به شناسایی موقعیت و اوضاع نباشد در این لحظه انواع دوربین مدار بسته بولت وارد عمل شده و لحظه های مهم را ثبت خواهند کرد. نوجه به این نکته نیز ضروری است که این دوربین ها کیفیت بالای خود را مدیون تعداد LEDهای به کار رفته در آن ها می دانند. دوربین های مداربسته از لحاظ کاربرد، به دسته بندی های متنوعی تقسیم بندی می شود.

  • دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند.
  • به این دلیل که پوشش گنبدی دوربین تشخیص جهت گرفتن دوربین را برای مردم دشوار می کند.
  • این دوربین ها قابلیت تنظیم هم دارند، که بر اساس زمانی که به آن می‌دهید شروع به فیلمبرداری در آن زمان مشخص می‌کنند.