دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | tizbincctv

همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد.

http://atisflower.ir

مجله خبری دوربین مداربسته های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند. در لنزهای وریفوکال می توان از قابلیت زوم کردن بر روی اشیای مختلف استفاده نمود. یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند. دوربین های لنز وریفوکال قابلیت تنظیم لنز دارند و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود لنز و وسعت دید آنها را از راه دور مثل از روی گوشی، و یا به صورت دستی تنظیم کند.

پک دوربین مداربسته 8 کانال هایلوک مدل THC-B110-M

از نظر نوع سیگنال دوربین و نحوه ثبت تصاویر دوربین‌ها در دو دسته اصلی آنالوگ و تحت شبکه یا دیجیتال قرار می‌گیرند. همچنین از نظر ظاهری می‌توان دوربین‌های مداربسته را در دسته‌های دام، اسپیددام، دوربین‌های صنعتی و … دسته بندی کرد. در این مقاله از مجله ماد طلایی قصد داریم تا شما را با انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی و کاربرد آنها آشنا کنیم. دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

با این حال کیفیت پایین و محدودیت قابلیت ها از تعداد مشتریان این نوع دوربین کاسته است. ورود دوربین های آنالوگ HD توانست این خلا به وجود آمده را جبران کند و توجه مشتریان را مجددا به خود جلب کند. در واقع دوربین آنالوگ HD نسل جدید دوربین مداربسته آنالوگ است که با تغییرات ایجاد شده در مدل هایی قادر به ارائه تصاویری با کیفیت بسیار بالا شده اند. انواع تکنولوژیHD در دوربین از برندهای مختلف وجود دارند(AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI). برای اطمینان از امنیت خود میتوانید از انواع دوربین مداربسته براساس نیازتان استفاده کنید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه IMOU RANGER 2

نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد. ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند. این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند. قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند.

  • همین ویژگی تحت شبکه بودن دوربین مدار بسته IP برای اپراتورهای شبکه بسیار سودمند است و انعطاف بسیار خوبی را برای مدیریت سیستم امنیتی به ارمغان می آورد.
  • نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند.
  • توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد.
  • در سیستم های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند.
  • دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است.