دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | tizbincctv

دوربین ها با مانیتور ها مرتبط هستند و تصاویر فقط برای افرادی که برای مشاهده آن تعیین شده اند (اپراتور) نمایش داده می شوند. علاوه بر این در سیستم های تحت شبکه شما می توانید تصاویر را از سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراهتان مشاهده کنید. در بسیاری از دوربین ها احتیاجی به تهیه دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR وجود ندارد. تجربه ثابت کرده است که نصب این دوربین ها در اماکن مختلف تا حد زیادی میزان سرقت های موجود در جامعه را کاهش داده است. استفاده از دوربین های مداربسته باعث می شود تا در صورت وقوع سرقت، امکان پیگیری و شناسایی سارق توسط پلیس امکان پذیر بوده و به دستگیری آنها کمک بسیاری خواهد کرد.

  • نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است.
  • نظارت دوربین مداربسته می تواند مجرمان بالقوه را از انجام عمل باز دارد.
  • دوربین های بولت، خود انواع مختلفی دارند، این تفاوت در نوع زوم موجود در داخل این دوربین هاست.
  • نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند.
  • این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است.

دامنه استفاده از دوربین مداربسته بسیار زیاد است و به همین دلیل انواع دوربین مدار بسته طراحی شده تا بتواند نیاز همه افراد را پاسخ دهد. افرادی که قصد خرید دوربین مخفی را دارند می‌توانند متناسب با استفاده و نیاز خود نوعی از دوربین را انتخاب کنند که تمام نیازهای آنها را برطرف کند. برای خرید دوربین‌های مداربسته در ابتدا باید طراحی مناسبی را برای جانمایی دوربین‌ها در نظر داشته باشید. در صورت کمی نور از دوربین‌های مناسب نور کم و در محیط‌های بیرونی باید از دوربین‌هایی مقاوم با زوم بالا استفاده کرد.

دوربین بیسیم کوچک مگنتی SQT

مجله خبری دوربین مداربسته سنسورهای دوربین تحت شبکه معمولا از نوع CMOS و فاصله کانونی لنز در هر دوربین متفاوت است. در مورد کیفیت تصویر دوربین‌های مدار بسته باید گفت که مانند دوربین آنالوگ دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند. نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد. صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید.

شرایط ظاهری مطلوب دوربین های بولت باعث می شود که بتوان از این دوربین های در مکان های نامناسب مانند لبه های پشت بام، گوشه های دیوار و مواردی مانند این ها نصب کرده و مورداستفاده قرار دهید. دوربین‌های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط‌هایی که دزدی در آن ه‍ا زیاد است، کاربردی هستند. استفاده آن ها در کارهایی مانند بانک‌ و موسسات جواهر فروشی بسیار مفید است. این کسب و کار ها باید دوربین‌های ‏HD را انتخاب کنند تا از افرادی که مرتکب جرم شدند با وضوح بالا عکس بگیرد. دوربین های بولت را می توان در مکان های زیادی مانند صنایع مختلف، رسد کردن املاک و زمین های زراعی استفاده کرد. آنها تصاویر با کیفیت بالایی را ضبط کرده و همچنین به سودجویان پیام می دهند که محل شما تحت کنترل است.

http://atisflower.irبرای نگهداری و ذخیره کردن تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، از دستگاه‌های DVR استفاده می‌شود. دستگاه DVR یا ضبط‌کننده تصاویر، وظیفه ذخیره کردن تصاویر را در حافظه خود دارد. البته ناگفته نماند که دستگاه DVR از تجهیزات جانبی دوربین مدار بسته است و آن را باید به صورت جداگانه تهیه کنید. دوربین های مداربسته مکعبی یا همه کاره مانند دوربین تحت شبکه پاناسونیک مدل VT164W، قابلیت های بسیاری را در قالب یک سیستم جمع و جور فراهم می کنند.

دوربین مدار بسته دید در شب یا IR LED