دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته کاربرد انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت | tizbincctv

مجله خبری دوربین مداربسته روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت. بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند. نکته مهم اینکه نصب انواع دوربین مدار بسته کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز است حتما توسط فردی که در این کار تجربه و مهارت بالایی دارد و قابل اعتماد نیز می باشد استفاده نمود. به دوربین های صنعتی دوربین های body camera نیز گفته می شود و بر خلاف اسمشان محدود به استفاده در صنایع مختلف نمی باشند. در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود. در سایر دوربین های مداربسته امکان قرار دادن لنز دیگر بر روی دستگاه وجود نداشته و این قابلیت مختص دوربین های صنعتی می باشد.

  • دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و …
  • دوربین مدار بسته هایگ ویژن همچنین از صدای دو طرفه، geofencing، دید بسیار طولانی (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم پشتیبانی می کنند.
  • از این رو در این مقاله از وب سایت اسمارت کو قصد داریم تا به بررسی انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد بپردازیم و در این باره اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.
  • البته ذکر این نکته ضروری است که دوربین‌های wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم می‌باشد، ما آن را در یک دسته‌بندی جداگانه آورده‌ایم.
  • همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند.
  • برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود.

محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی می باشد و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد. نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست.

دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل HDCVI داهوا مدل HAC-HDW1200TRQP-A

با توجه به اهمیت بالایی که دوربین های مداربسته دارند شرکت های مختلف انواع مختلفی از آنها را در طرح ها و اشکال گوناگون تولید کرده اند. عملکرد این دوربین ها با هم تفاوتی نداشته و تفاوتشان تنها در ظاهری که دارند می باشد. بسته به این که چه هدفی داشته باشید و یا چه مکانی را مد نظر داشته باشید، می توانید هر یک از این دوربین ها را خریداری و نصب نمایید. در ادامه به معرفی تعدادی از دوربین های مدار بسته که در اشکال مختلف وجود دارند می پردازیم. مجری و نصاب نقش مهمی را در موفقیت یک پروژه نصب سیستم مداربسته ایفا می کند. شاید این اهمیت بیش از انتخاب محصولات مداربسته نیز باشد، چگونه می توان یک مجری و نصاب مناسب را انتخاب کرد.

مقایسهٔ دوربین‌های مداربستهٔ آنالوگ و دیجیتال

دوربین‌های IP دارای قابلیت ارسال هشدار نیز هستند و حسگرهای آنها کوچک‌ترین علایم را دریافت و از طریق پیام، پیام هشدار را ارسال می‌کنند. در بین انواع دوربین مداربسته دوربین‌های IP امکانات بیشتری را در اختیار کاربر می‌گذارند. دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد از دوربین‌های ساده آنالوگ که تنها تصویر را دریافت می‌کند تا دوربین‌های حرفه‌ای اسپیددام که امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند. دسته بندی دوربین‌های مخفی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و در ادامه انواع دوربین مداربسته را بسته به هر دسته‌بندی آورده‌ایم.

ثبت دیدگاه جدید لغو پاسخ

خط دوربین با ارائه کیفیت تصویر چشمگیر، محصولات فوق العاده بادوام و ضد خرابکاری را با ویژگی هایی مانند منوی OSD از طریق Up-the-Coax ، روشنایی EXIR، زوم موتوری ارائه می دهد. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم جهت برقراری ارتباط است. به همین دلیل است که شرکت ها تولید کننده تجهیزات مخابراتی و شبکه ای تمام تلاش خود را برای تولید تجهیزات بیسیم متمرکز می کنند. به همین علت استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند به دلیل آن که دارای دید در شب نیستند.

http://atisflower.ir