دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | tizbincctv

پس وجود انواع دوربین مدار بسته علاوه بر طی مدت زمان کوتاه برای تشخیص سارقان، موجب از بین رفتن حدس و گمان های مخرب نیز خواهد شد که شاید با ادامه این فرضیات ضررهای مختلف از جمله هتک حرمت نیز مرتفع شود. این دوربین ها با شکل ظاهری که دارند، نام dome را مختص به خود کرده اند. غالبا از این نوع دوربین ها برای نصب در مکان های داخلی استفاده می شود. جنس بدنه در دوربین های دام از نوع پلاستیک است، از این رو برای موقعیت های باز و در بیرون از مکان های مسقف کاربر چندانی نخواهند داشت. دوربین مداربسته مینیاتوری ، پین هول یا سوزنی در ابعاد یک قوطی کبریت ، رایج ترین دوربین مداربسته پنهان است.

http://atisflower.irاز نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند. از نظر نوع فیلمبرداری دقیقا مانند دوربین های 360 تصاویر را ضبط می کنند. دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند.

کیفیت تصویر 4k در دوربین تحت شبکه، نویدبخش دنیایی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است. پایه سه محوره ای این دوربین ها سبب می شود که بتوان آن را در جهت های مختلفی تنظیم کرد. به علت اینکه این دوربین ها در فضای باز کارایی دارند، مقاومت بیشتری نسبت به نوع اول دارند و عموما از استاندارد IP66 بهره می برند و از نوع دوربین مداربسته ضد آب هستند.

دوربین مدار بسته سیم کارت خور زومیکس مدل TP-410

در این گونه مواقع مجله خبری دوربین مداربسته است تا افراد از دوربین های مداربسته دید در شب استفاده نمایند. کاربرد این دوربین ها بسیار زیاد بوده و امکان تصویربرداری از فضای مورد نظر در شب و با کیفیت بالا توسط این دوربین ها امکان پذیر می باشد. این دوربین ها دارای شکلی گنبدی رو به پایین هستند و عمده استفاده آنها در محیط های بسته است. مهمترین ویژگی این دوربین ها شکل یک پارچه و پوشش 360 درجه ای است و از این لحاظ سارقان قابلیت تشخیص دید اصلی دوربین را نخواهند داشت. معمولا در این دوربین ها از لنزهای wide با فاصله کانونی کوچک 3.6 یا ۴ میلیمتر استفاده می شود. دوربین های دام قابلیت چرخش دارند و می توانند توسط اپراتور کنترل شوند.

پک اقتصادی دزدگیر اماکن سیم کارتی پایرونیکس مدل P70

کیفیت جز اولین گزینه‌هایی است که مشتری به آن دقت می‌کند و کیفیت و وضوح تصویر هر دوربین مشخص است و روی بسته‌بندی آن درج شده است. کیفیت دوربین با علامت MP به معنی مگاپیکسل مشخص می‌شود.به طور کلی دوربین‌ها دارای رزولوشن های ۸،۶،۵،۴،۳،۲،۱ و۱۲ مگاپیکسلی هستند. با پیشرفت و توسعه شهر نشینی و افزایش روز افزون جمعیت به طور قطع جرایم نیز افزایش یافته و باید امنیت شهروندان در برابر جرم های مختلف مانند سرقت حفظ گردد. از این رو لوازم و تجهیزات بسیار مختلفی به وجود آمده است که به وسیله آن ها می توان امنیت افراد جامعه را تصمین کرد. یکی از این وسایل دوربین مدار بسته می باشد که می تواند کمک بسیار بزرگی به امنیت افراد نماید.

  • دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند.
  • زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند.
  • در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند.
  • دوربین های بولت در فضای باز کارایی بیشتری دارند و به طور قطع مقاومت آن ها نسبت به نوع اول بیشتر است و از نوع دوربین مداربسته ضد آب به شمار می آیند.