دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | tizbincctv

این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است. دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

  • دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و…
  • دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد.
  • بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند.
  • در این گونه مواقع نیاز است تا افراد از دوربین های مداربسته دید در شب استفاده نمایند.

همچنین با استفاده از مجله خبری دوربین مداربسته می‌توان ارتباط دیجیتال را با شبکه برقرار کرد. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید.

انواع دوربین های مداربسته (از لحاظ نوع نصب)

شرکت های مختلف تولید کننده دوربین های مدار بسته برندهای مختلفی از انواع شکل ظاهری دوربین مدار بسته طراحی و تولید می کنند که هر یک از این برندها از قیمت ها و کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند. هایک ویژن، های لوک، داهوا، یونی ویو، سامسونگ، سونی، توشیبا و … انواعی از برندهای دوربین مدار بسته در بازار می باشند. پین هول نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که اندازه مینیاتوری دارند و به همین دلیل در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد و یا در مواردی که نصب دوربین به صورت مخفی نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین پین هول یا همان دوربین خفی به دلیل اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویر برداری در هر مکانی را دارد. لنز این مدل از دوربین ها ثابت است اما در طرح های مختلفی عرضه می‌شوند.

دپارتمان برق

فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است.

http://atisflower.ir

یکی از انواع کاربرد های این مدل دوربین مداربسته، استفاده آن در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها و سایر مشاغل است زیرا زاویه دید شما را بیشتر می کند. بسیاری از افراد این مدل را جزو یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای محیط های بسته می دانند زیرا می توان آن را روی سقف قرار داد تا تمام محیط اتاق را بدون هیچ مشکلی پوشش دهد. دوربین های مداربسته تجهیزات پایش و کنترل محیطی هستند و در قالب ها و تکنولوژی های متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. این دوربین ها قابلیت بالایی در تهیه تصاویر آنلاین و عکس برداری از موارد مشکوک داشته و در محیط های حساس که امنیت آنها اهمیت زیادی دارد استفاده می شوند. دوربین ها با توجه به وضعیت نصب و اندازه ساخت برای کاربردهای مختلفی مناسب و در شکل و اندازه های متنوعی ساخته شده اند.

کاربردهای دوربین مداربسته