دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | tizbincctv

سیستم مداربسته آنالوگ و دوربین های مداربسته آنالوگ به مراتب از سیستم های تحت شبکه کم هزینه تر هستند پس در انتخاب سیستم ارزان قیمت می توانید از دوربین های آنالوگ استفاده کنید. با نصب دوربین در یک مکان، ساکنین و افراد موجود در مکان موردنظر، حس امنیت و آرامش بیشتری تجربه خواهند کرد. این احساس امنیت مخصوصا در زمان هایی که افراد دور از خانه و مکان موردتوجه خود هستند نیز بیشتر خواهد شد. برخی از انواع دوربین مدار بسته حتی امکان کنترل و از دسترسی از راه دور را دارند که به نظر می رسد یک قابلیت بسیار مهم و قابل اهمیت است.

  • لنز فیکس یکی از نمونه های دوربین مدار بسته است که از لحاظ لنز با دیگر دوربین های مدار بسته تفاوت دارد.
  • کیفیت این دوربین مدار بسته همانطور که از اسمشان پیداست تابعی از امواج سینوسی آنالوگ می باشد.
  • ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.
اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود. در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید.

http://atisflower.ir

از این نوع دوربین ها به صورت معمول برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب می باشد. تقریبا شکل ظاهری آن ها شبیه به انواع دام باشد اما اگر آن ها را در کنار یک دیگر قرار دهیم، متوجه می شویم که تفاوت های بسیاری با یک دیگر دارند. این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچکشان جزء پرکاربردترین انواع دوربین ها به شمار می آیند.

از نظر قیمت انواع دوربین مدار بسته به چه صورت است؟

مجله خبری دوربین مداربستهگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته می باشد . لنز فیکس یکی از نمونه های دوربین مدار بسته است که از لحاظ لنز با دیگر دوربین های مدار بسته تفاوت دارد. زاویه دید این دوربین به انواع مختلفی مثل ۲،۴،۶،۸ و ۱۲ میلیمتری و غیره تقسیم بندی می شود. این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد.

دوربین مداربسته دام Dome

با توجه به اینکه در این دوربین ها تصاویر به کدهای 0 و 1 تبدیل می شوند می توان تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرد. دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند. انتقال تصاویر دوربین مدار بسته در این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بیشتری دارد. قابلیت تشخیص چهره از دیگر ویژگی های دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل تحت شبکه یا IP است.

مزایای دوربین مدار بسته تحت شبکه IP