دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | tizbincctv

این مدل نام خود را از بدنه گنبد مانندی که دوربین در آن قرار می‌گیرد گرفته است. به این دلیل که پوشش گنبدی دوربین تشخیص جهت گرفتن دوربین را برای مردم دشوار می کند. دوربین مداربسته دام قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارند و اپراتور میتواند آن ها را به راحتی کنترل کند. این کار باعث عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی می شود که از همه جهات نزدیک می شوند.

از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند.

  • سپس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک بکار گرفته شد و خیلی سریع روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال می کردند.
  • این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد.
  • فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد .
  • در شهرها و کشورهای مختلف، دوربین های مداربسته را در بزرگراه ها و خیابان ها نصب می کنند تا بتوانند بر ترافیک موجود در این خیابان ها نظارت داشته و در صورتی که تصادفی رخ دهد امکان اطلاع از آن و کنترل ترافیک وجود داشته باشد.
  • قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید.
ما به کابل 75 اهم نیاز داریم و کابل های از پیش ساخته معمولاً قادر به این کار نیستند. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از دوربین ها مدل مادون قرمز می باشد.همانطور که از نام آن مشخص می باشد. مدل‌های مادون قرمز جزو مدل های گران‌ قیمت هستند و کسانی این مدل را برای خود انتخاب می‌کنند که ضبط فیلم در تاریکی برای در امان بودن کسب و کارشان ضروری است. یک دیگر از انواع دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته روز/شب است. این مدل بدون توجه به اینکه محیط چقدر نور دارد، هم در روز و هم در شب، تصاویر ویدیویی کاملا با کیفیتی را در خود ذخیره می کنند.

پرداخت آنلاین با کارت های عضو شتاب

تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد. شرکت ایده آل گستر با بیش از 2 دهه تجربه در امر تعمیرات محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک، مفتخر است تا به وسیله کارشناسان مجرب خود، تعمیرات تخصصی دوربین مدار بسته را در مجموعه خود داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس گرفته و دوربین شما را برای تعمیر دریافت کنند. عدم وجود محدودیت فاصله از مزایای مهم و کاربردی دوربین‌های تحت شبکه است. هزینه‌های راه‌اندازی یک سیستم امنیتی تحت شبکه و استفاده از دوربین IP، به مراتب بیشتر از دوربین آنالوگ است.

تجهیزات لازم برای نصب دوربین مداربسته

در نقل و انتقلات عمومی از دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید بودن محل صورت بگیرد استفاده می شود. بطور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای کنترل درهای ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری. در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود. در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی رواج زیادی دارد.

http://atisflower.ir