دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | tizbincctv

چراکه دقیقا طبق همان آمار ذکرشده، سارقین، مراکز و مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که امنیت زیادی ندارد و هیچ گونه تجهیزات ردیابی در آن ها استفاده نشده است. سیستم‌های دوربین مداربسته در دنیای امروز تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید انواع آنالوگ و دیجیتال آن‌ها را برای مکان‌های مختلف استفاده کنید. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصاویر بالا و فوق العاده ای را ارائه می‌دهند. بسته به هزینه ای که می خواهید بکنید، این دوربین ها رزولوشن p720 تا K4 را ارائه می دهند.

http://atisflower.irولی از طریق فناوری BLC یا کاهش دهنده نور پس‌زمینه که در دوربین IP وجود دارد این مشکل، کاملا برطرف می‌شود. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. این دوربین ها هم همراه قاب هم بدون قاب در داخل یا خارج از ساختمان مورداستفاده هستند.

دوربین مداربسته دام:

در مجله خبری دوربین مداربسته آنالوگ تصویر به وسیله سیگنال آنالوگ و توسط کابل به دستگاه گیرنده ارسال می‌شود اما در مدل دیجیتال تصاویر به وسیله سیگنال دیجیتال ارسال می‌شود و سرعت ارسال آن بسیار بالاتر است. در جعبه این نوع از دوربین های مدار بسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها به شمار می آید و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را بر روی آن ها نصب کرد. هم چنین لازم به ذکر می باشد که برای مشاغل، دوربین های مدار بسته می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند.

انواع دوربین مداربسته براساس امکانات

از آنجا که این سیستم بطور خاص برای ذخیره و کنترل دوربین های مداربسته طراحی شده است استفاده از آن در مقابل نوع کارت کامپیوتر دی وی آر ترجیح داده شده و توصیه میگردد. یکی از ویژگی‌هایی که دوربین تحت شبکه را متمایز می‌کند، استفاده از قابلیت PoE است. قابلیت PoE این امکان را فراهم می‌کند که دوربین تحت شبکه، از طریق کابل اترنت نیز تغذیه شده و برق خود را تامین کند. یعنی اینکه در صورت قطع شدن برق محلی، همچنان می‎توان از دوربین مدار بسته استفاده کرد.

دوربین مداربسته باکس یا صنعتی Box

یکی از مهمترین تغییراتی که در دوربین‌های تحت شبکه مشاهده می‌شود، استفاده از دستگاه NVR به جای DVR است. دستگاه NVR همان ضبط‌کننده تصاویر است که داده‌ها را در خود ذخیره و نگهداری می‌کند. ولی با این تفاوت که این داده‌ها و تصاویر به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شوند.

  • قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست.
  • در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود.
  • این دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند.
  • مدل‌های مادون قرمز جزو مدل های گران‌ قیمت هستند و کسانی این مدل را برای خود انتخاب می‌کنند که ضبط فیلم در تاریکی برای در امان بودن کسب و کارشان ضروری است.