دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | tizbincctv

همه این عوامل باعث شده‌اند تا سازنده‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، از یک رشته سیم برای به حداقل رساندن این پارازایت‌ها استفاده کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید. دوربین‌های آنالوگ از امنیت متوسطی در انتقال تصاویر برخوردار هستند.

  • در نهایت دوربین های موتورایز که همانند نوع وریفوکال، بزرگنمایی بالایی دارند و این کار از طریق موتور تعبیه شده در آن انجام می گیرد.
  • کاربرد‌های این دوربین در مکان‌هایی مانند نصب در منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و … بسیار کارآمد هستند.
  • منظو از لنز متغیر، لنزی است که دارای دو عدد فاصله کانونی است و فاصله کانونی آن تغییر می کند، به عنوان مثال لنز وریفوکال 8-12 میلی متر میتواند از 2.8 تا 12 میلی متر تغییر کند.
  • یکی از انواع دوربین های مدار بسته، مدل Dome‏ یا همان گنبدی شکل است.

همانطور که گفتیم این تقسیم بندی از نظر انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری است. دوربین های مداربسته دید در شب از نظر ظاهر کلی شامل دو نوع بولت و دام هستند. اما چیزی که باعث تفاوت ظاهری آن ها می شود، وجود چراغ های IR LED در آن ها است. در این دوربین ها، چراغ هایی به صورت مدور دور تا دور لنز را احاطه کرده اند.

http://atisflower.irدوربین مدار بسته یکی از ابزارهای امنیتی می باشد که در اماکن مختلف برای پیشگیری از سرقت و یا استفاده های نظارتی کاربرد دارد. انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارد و دسته بندی های متنوعی برای آنها وجود دارد که یکی از آنها بر اساس شکل ظاهری دوربین مدار بسته می باشد. بر این اساس دوربین ها را در انواع دوربین مدار بسته دام، اسپید دام، بولت، دوربین مخفی و مینیاتوری، دوربین های صنعتی و غیره طبقه بندی می کنند که در این مقاله به معرفی و ذکر ویژگی های آنها به طور کامل پرداخته شد. در این نوع دوربین ها تفاوت در ارسال اطلاعات موجب تفاوت در بستر انتقال اطلاعات نیز شده است. دستگاه ضبط کننده در سیستم مداربسته آنالوگ DVR است و برای اتصال دوربین به دستگاه از کابل کواکسیال استفاده می کنند. سادگی نصب و قیمت پایین، دو عاملیست که دوربین های آنالوگ را در جایگاه خوبی قرار داده بود.

در این دوربین ها امکان ارتباط بی سیم با امنیت بالا وجود داشته و می توان از کابل های ارتباطی استفاده بهینه نمود. اما در کنار مزایای بسیاری که برای این دوربین ها وجود دارد معایب و ایراداتی نیز بر آن وارد است که مهم ترین آن قیمت بالایی است که برای آن باید هزینه نمود. علاوه بر آن پهنای باند در این دوربین ها با محدودیت مواجه می باشد و این هم از جمله معایبی است که برای دوربین های ip ذکر می گردد.

دپارتمان برق

امروزه در اکثر کشورهای جهان از مجله خبری دوربین مداربسته های مداربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود. از جمله کنترل میزان ترافیک در خیابان ها و ارسال اطلاعات توسط gps به رانندگانی که قصد عبور از مسیر آن خیابان ها را دارند.تحت نظارت قراردادن تصادفات و شناسایی جرایم رانندگی حداقل کاربرد های دوربین مداربسته در کنترل وسایل نقلیه هستند. شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها از جمله آخرین دستاورد های دوربین های مداربسته در این بخش می باشند.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP