دسته‌بندی نشده

انواع کاندوم خاردار: معرفی بهترین مارک کاندوم خاردار + قیمت | asilbekharid

دیگر کاندومی که می توان به آن لقب بهترین کاندوم تاخیری موجود در داروخانه ها را داد، کاندوم تاخیری مضاعف شادو است. در این کاندوم مواد تاخیری با دوز بیشتری استفاده شده تا برای آقایانی که دچار زود انزالی هستند، مناسب باشد. از طرفی هم به جای لیدوکائین از بنزوکائین استفاده شده تا در کنار به تعویق انداختن ارگاسم و طولانی کردن رابطه از ایجاد هر گونه حساسیت و آلرژی هم جلوگیری کند.

خرید اینترنتی 20 مدل بهترین کاندوم تاخیری فروردین 1402

پیشنهاد می‌کنیم کاندوم موردنظرتان را ترجیحا از یکی از این برندها تهیه کنید. البته به خاطر داشته باشید که خرید از فروشگاه‌های معتبر به اندازه برند کاندوم اهمیت دارد. خرید از فروشگاه‌های معتبری مانند میس و مستر که تنها کالای اصل را به فروش می‌رسانند، ضامن سلامت جنسی شما و همسرتان خواهد بود. جالب است بدانید تمام کاندوم های یکبار مصرف موجود در بازار، ساخت کشور عزیزمان ایران است. تمامی شرکت ها و برند های تولید کننده این مدل از کاندوم، دارای پروانه بهداشت از وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند. به جرات میتونیم بگیم که استفاده از کاندوم خاردار (در صورت خرید از فروشگاه معتبر) هیچ گونه ضرری برای زوج ها نخواهد داشت.

  • کاندوم های کدکس، با طراحی خاردار سبب افزایش میل جنسی و تحریک پذیری بیشتر می شوند.
  • همچنین این نوع کاندوم دارای خارهای درشت‌تری نسبت به کاندوم‌های یک بار مصرف هستند.
  • اما امروزه کاندوم ها می توانند علاوه بر ایجاد رابطه ای سالم و ایمن، لذت و مزه رابطه جنسی را افزایش دهند.
  • کاندوم‌های معمولی و کاندوم‌های خاردار کاربردهای مشابهی دارند، اما از کاندوم‌های خاردار برای ایجاد لذت بیشتر در رابطه جنسی استفاده می‌شود.
  • کاندوم انرژی دیلی به ماده موثر تاخیری بنزوکایین آغشه است که سبب تاخیر در انزال و افزایش لذت جنسی می شود.

همین مورد کافی است تا این محصول، بهترین کاندوم تاخیری لقب بگیرد. کاندوم تاخیری مضاعف شادو که در کمپانی مکس دیلای و از لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی تولید شده، مواد لغزنده و کاملا چربی روی خود دارد تا رابطه ‌ای بدون درد و بی نظیر را برای خانم ها به ارمغان بیاورد. به همین خاطر برای خانم ها هم می تواند، بهترین مدل کاندوم تاخیری باشد. دیگر دلیلی که این کاندوم را به بهترین کاندوم تبدیل کرده خارهای ریز و درشت متعددی است که روی سطح آن قرار دارد و با تحریک زنان به ارگاسم کامل کمک دو طرف می ‌کند. آخرین کاندوم تاخیری که قصد داریم در این مطلب به عنوان بهترین کاندوم تاخیری معرفی کنیم، کاندوم تاخیری زنون مدل ring stop است. این کاندوم در کمپانی زنون ایران و تحت لیسانس سوئیس و از بهترین لاتکس طبیعی تولید می شود.

کاندوم کدکس مدل Red largo بسته 12 عددی

در این بخش به معرفی انواع کاندوم خاردار با قیمت مناسب می‌پردازیم. کاندوم خاردار یک وسیله بهداشتی است که در هنگام رابطه جنسی استفاده می‌شود و به حفظ بهداشت جنسی زوجین و جلوگیری از بارداری کمک می‌کند. این محصول از تنوع بالایی برخوردار است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. این کاندوم و انواع دیگر آن تنها برای استفاده مردانه تولید نمی‌شود و کاندوم‌های زنانه نیز برای مراقبت‌های جنسی به بازار عرضه شده است. این محصول بر اساس نوع پوشش، کارایی، طعم و عطر طبقه‌بندی می‌شود و هر کدام کاندوم تاخیری مارک خوب کاربرد متفاوتی دارند. این شرکت بهترین کاندوم خاردار بازار را تولید کرده و بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده محصولات جنسی در منطقه و خاورمیانه است.

انواع کاندوم خاردار: معرفی بهترین مارک کاندوم خاردار + قیمت | asilbekharid