دسته‌بندی نشده

برند های معروف دیزل ژنراتور کدامند؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

هر لیتر سوخت ۰٫۷۳ کیلوگرم کربن خالص، ۲٫۶ کیلوگرم دی اکسید کربن آزاد شده در هر لیتر سوخت دیزل کلیک کنید دارد. آبادیزل یکی از معتبرترین فروشگاهی است که شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید ژنراتور برق دیزلی نمایید. آبادیزل با سابقه طولانی در تأمین قطعات دیزل ژنراتور و انجام مشاوره‌های تخصصی جهت خرید ژنراتور دیزلی اطمینان‌بخشی را برای شما ایجاد خواهد کرد. آبادیزل آماده اعزام کارشناس جهت مشاوره قبل از خرید و فروش دیزل ژنراتور برای شرکت‌ها و صنایع است. انبار بزرگ شرکت و تأمین قطعات یدکی در همه زمان سبب خواهد شد تا شما همیشه با آبادیزل بدرخشید.

قیمت سوخت کمتر

سلام، جهت خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور تا قدرت 1250 کیلوولت آمپر و نصب آن توسط ترانس به خط 20 کیلوولت داخلی شرکت مشاوره می خواستم. به این خط حدود 10 مگاولت آمپری ترانس های متعدد (حداکثر قدرت ترانس 1250) متصل می باشد. دیزل ژنراتور دائم کار به دستگاهی گفته می شود که از آن برای فعالیت هایی که نیاز به تامیین برق به صورت مداوم و بدون قطعی برق و کارکرد دائم نیاز می باشد، استفاده می گردد. ابزار های اندازه گیری پارامتر های موتور دیزلی را نشان می دهد؛ پارامتر های مهمی از قبیل فشار روغن، درجه حرارت مایع خنک کننده، ولتاژ باتری، سرعت چرخش موتور دیزل و مدت زمان روشن بودن. اندازه گیری ثابت و نظارت بر این پارامتر ها به شما این امکان را می دهد هنگام عبور از سطح استاندار ژنراتور گازوئیلی خاموش شود.

برند های معروف دیزل ژنراتور کدامند؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان فرآیند همگام سازی یا سنکرون پارالل می تواند به صورت خودکار توسط یک ماژول سنکرون سازی خودکار یا به صورت دستی توسط اپراتور آموزش داده شده انجام شود. تابلو برقبسته به نوع دیزل ژنراتور و سفارش مشتری به صورت تابلو برق دستی (سوییچی یا آنالوگ) ، تابلو برق امرجنسی (چنج آور یا اتوماتیک یا چنج آور یا amf ) و تابلو برق سنکرون پارالل ساخته می شود. تابلوی سوییچی کمترین حفاظت را دارد و با یک سوییچ شبیه اتومبیل روشن و خاموش می شود. و برق خروجی آن با قطع و وصل دستی یک عدد کلید بریکر انجام می شود. در قسمت جلوی رادیاتور و در پشت موتور دیزل ژنراتور دو عدد دریچه جهت تهویه هوای داخلی کانوپی تعبیه می شود. در مناطق گرمسیر ممکن است در استفاده از کانوپی بخاطر بالا رفتن دمای دیزل ژنراتور به مشکل بر بخوریم.

  • به دلیل تنوع بسیار زیاد کالاها، امکان ارسال کلیه قیمت ها وجود ندارد، لطفا کالای مدنظر خود را شرح دهید تا اطلاعات مورد نیاز برای شما ارسال گردد.
  • در ابتدا فیلترهای روغن و سوخت باید در فواصل منظم تعویض شوند تا ژنراتور و اجزای آن بدون مشکل کار کنند.
  • سرویس پاک کننده هوا شامل پاکسازی اجزای اصلی فیلتر است که گرد و غبار وارد شده به پاک کننده هوا را نگه می دارد.
  • قبل از اینکه بخواهید بین مدل های اروپایی، چینی، انگلیسی و ایرانی فکر کنید در نظر داشته باید که تمام برندها ، تمام توان ها را نخواهد داشت و شرکت سازنده فقط در توان های مخصوص تولید دارند.
  • به وسیله نیروی محرکه برقی می توان حرکت یکنواخت و قدرتمندتری علاوه بر استفاده مناسب تر از فضا داشت.
  • از آب گاهی اوقات به عنوان مایع خنک کننده برای دیزل ژنراتور استفاده می شود.
سپس سوخت محترق نشده از عقب رینگ پیستون نشت می‌کند و روغن کاری سرایت می‌کند. سوختن ناقص باعث می‌شود که تزریق‌کننده‌ها به وسیلهٔ دوده مسدود شوند و باعث وخامت بیشتر در احتراق و دودهای سیاه رنگ می‌شود. مشکلی که با شکل‌گیری اسیدها در روغن موتور افزایش یافته‌است، به وسیلهٔ آب غلیظ شده و احتراق به وسیلهٔ محصولاتی است که باید به صورت نرمال در دمای بالاتر جوش آیند.

رادیاتور دیزل ژنراتور

به همین دلیل نقش دیزل ژنراتور در این صنعت نیز بسیار پررنگ و مهم گشته است و وجود برق برای زنده نگه داشتن این تکنولوژی‌ها ضروری است. همانطور که می‌دانید پل ارتباطی ما با تمام نقاط دنیا، سیستم‌های مخابراتی می‌باشند که به همین جهت نگهداری این خطوط یک امر بسیار مهم محسوب می‌شود. در این صنعت تراکتورها، خرمن‌کوبی ماشین‌آلات، پمپ‌های آبیاری و دیگر تجهیزات به طور معمول از دیزل ژنراتورها استفاده می‌کنند. انرژی اولیه توسط موتور به ژنراتور وارد شده که بتواند توانایی تولید برق را داشته باشد. به طور مثال اگر توان تولیدی بالا مورد نیاز بود، باید از ژنراتورهای القایی استفاده شود.

توربو شارژر دیزل ژنراتور: انواع + عملکرد | توان را زیاد میکند؟