اخبار دوربین مداربسته

بلندگوهای هورن مبتنی بر IP بوش


بوش بلندگوها و ماژول تقویت‌کننده بوق مبتنی بر IP جدید خود را منتشر کرده است: بوق با خروجی بالا LHN-UC15L-SIP (برای کاربردهای پرتاب طولانی)، بوق فشرده LHN-UC15W-SIP (برای پوشش زاویه باز) و AMN ماژول تقویت کننده P15-SIP.

بوق ها برای ارائه کیفیت صدای برتر و ادغام انعطاف پذیر برای امنیت ویدئو و برنامه های کاربردی آدرس عمومی طراحی شده اند و از ارتباطات دو طرفه VoIP (Voice-over-IP) از طریق SIP (پروتکل شروع جلسه) و پیام های از پیش ضبط شده/خودکار پشتیبانی می کنند.

ماژول تقویت کننده کلاس D 15 واتی برای اتصال مستقیم به بلندگوهای غیرفعال یا از طریق خط خروجی به یک تقویت کننده خارجی طراحی شده است، به عنوان یک دستگاه پل زدن برای افزودن قابلیت VoIP/SIP به سیستم های آدرس عمومی موجود، افزایش عملکرد و در عین حال افزایش ROI عمل می کند.

بوق ها هر کدام مجهز به یک تقویت کننده داخلی کلاس D هستند که حداکثر 15 وات را ارائه می دهد و می توانند مستقیماً در سیستم های موجود با قابلیت SIP برای استفاده به عنوان نقاط پایانی VoIP/SIP ادغام شوند. بوق ها و ماژول تقویت کننده از Power over Ethernet (PoE) پشتیبانی می کنند.

امنیت ویدیویی با مداخله صوتی فوری

بوق های LHN-UC15L-SIP و LHN-UC15W-SIP به عنوان یک راه حل صوتی یکپارچه پیشرفته برای استفاده با سیستم های امنیتی ویدیویی عمل می کنند و در مواقعی که بیشتر به آن نیاز است، مداخله صوتی فوری را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، مشاغل، تأسیسات و مؤسسات باید محیط خود را برای اطمینان از ایمنی و انطباق افراد در محل و جلوگیری فعالانه از تجاوز، سرقت و خرابکاری نظارت کنند. به همین ترتیب، شهرداری ها و همچنین مکان های ورزشی و تفریحی بزرگ باید نظم را حفظ کنند. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که اطلاعیه های ایمنی عمومی یا اطلاعات به سرعت و واضح در مناطق داخلی و خارجی شنیده می شود.

در چنین سناریوهایی، بوق‌ها می‌توانند با هشدارهای صوتی از آگاهی موقعیتی در زمان واقعی اطمینان حاصل کنند – چه برای جلوگیری از نفوذ متجاوزان در ردیابی آنها در دارایی خصوصی یا انتقال یک پیام به گروهی از افراد در یک فضای عمومی. علاوه بر پیام‌های از پیش ضبط‌شده که فوراً با استفاده از تشخیص دوربین با تجزیه و تحلیل ویدیوی هوشمند (IVA) فعال می‌شوند، قابلیت VoIP/SIP این امکان را فراهم می‌آورد که گفتار زنده را از یک اتاق کنترل مرکزی – یک طرفه یا دو طرفه گفتگو با استفاده از میکروفون خازنی داخلی هورن، امکان گفتگو با شخص(های) مورد نظر را فراهم می کند.

مجهز به آخرین تکنولوژی روز

ماژول بوق و تقویت کننده طیف وسیعی از ویژگی های کاربرپسند را برای یکپارچه سازی انعطاف پذیر و مقرون به صرفه ارائه می دهد، از جمله IP کامل برای برق (PoE)، ارتباط (VoIP/SIP) و کنترل. پیکربندی از راه دور از طریق رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب. پشتیبانی Bosch Alarm Task Script Language (ATSL) برای ادغام مستقیم دوربین. حافظه داخلی برای پیام های از پیش ضبط شده؛ ادغام شخص ثالث از طریق HTTPS REST API با استفاده آسان. GPIO برای ادغام عمومی شخص ثالث؛ خط ورودی صوتی برای پشتیبانی از گفتار زنده از سایر دستگاه‌ها، مانند خط خروجی صوتی دوربین. سلامت از راه دور/خودآزمایی؛ و DSP قدرتمند (پردازش سیگنال دیجیتال).





منبع