دسته‌بندی نشده

بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو | allescape

انجام این کار می‌تونه یه نقطۀ شروع عالی برای ارزیابی نیازهای شغلی برای استخدام افراد مختلف باشه. از مشورت کردن با افراد کارکشته و مدیران باسابقۀ مجموعه‌ها هم اصلاً غافل نشید. حالا که اسم اکتورها یا بازیگرهای اتاق اومد، بهتره در مورد این نقش هم توضیحاتی رو بدیم. اگه طرفدار پروپاقرص اسکیپ روم باشید، می‌دونید که اغلب بازی‌ها، بازیگرهایی دارن که هرکدوم نقش خاصی رو توی سناریو بازی می‌کنن. این خیلی مهمه که ابتدا نقش‌ها و وظایف مهم رو مشخص کنید تا سپس بتونید افراد مناسب رو برای اون وظایف پیدا کنید.

تعداد افرادی که شما نیاز دارید، معمولاً به ابعاد کسب ‌و‌کار شما و نوع و تعداد بازی‌هایی که ارائه می‌دید بستگی داره. ممکنه لازم باشه تکه‌های پاره شدۀ یه پیام کاغذی رو که در اطراف اتاق پنهان شده پیدا کنید و یا حتی شاید برای مشاهدۀ یک کد نیاز به حل یک پازل واقعی داشته باشید. برای اینکه خیالتون از حفظ جریان بازی راحت باشه، ترسیم نمودار جریان بازی پیشنهاد خوبیه. این نمودار تصویر بزرگی از چگونگی پیشرفت بازیکن‌ها در اختیار شما قرار میده. با استفاده از این نمودار می‌تونید در مورد اینکه چه زمانی بازیکن‌ها سرنخ‌های خاصی رو پیدا کنن تصمیم بگیرید. حتی می‌تونید یه معما رو تیکه‌تیکه کنید و جاهای مختلفی از سناریو قرار بدید.

سناریو در اتاق فرار

البته توجه داشته باشید که معما را باید در زمان محدودی حل رنگ در اتاق فرار کنید. بعد از ورود به خاطر اینکه زمان شما هدر نرود، سریعا به دنبال هر سرنخی بگردید. گاهی هم باید سرنخ‌های بی‌ربط را کنار هم بگذارید تا به یک پاسخ منطقی برسید. با توجه به سناریو، ممکن است سرنخ‌ها شما را به درب خروج برسانند. البته گاهی هم ممکن است وارد یک اتاق جدید شوید و در آنجا باید با معمای تازه‌ای رو به رو شوید.

  • اتاق فرار صوتی نوار ممنوعه یک اتاق فرار مجازی و رایگان است.
  • اگه بتونید شروع به همکاری با شرکت‌های گردشگری و تفریحی محلی کنید، می‌تونید فرصت‌ها و مشتری‌های جدیدی پیدا کنید.
  • انتخاب متخصصین برای طراحی سناریو از اتلاف هزینه زمان شما جلوگیری می‌کند.
  • عمر آدمی اجازه نمی‌دهد تا به همه جا سفر کند، اما می‌تواند بر بال قلم نشست و بر فراز آسمان خیال پرواز کرد.
  • در این لحظه، اولین چیزی که توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند و حس بازی را انتقال می‌دهد، دکور بازی است.
شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است. این بازی تلفیقی از اسکیپ روم و یک تئاتر تمام عیار است و تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. بازی پراسترس اتاق فرار را دانشجو چینی به نام تاکائو کاتو طراحی کرده است.

ساخت دکور اتاق فرار

در بازیهای اتاق فرار معماها و روند معمایی بازی مهم‌ترین رکن بازیست و سناریو و فضاساری متفاوت شما را به عمق یک داستان هیجان‌انگیز میبرد. اتاق فرار بازگشت آنابل با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است. مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید.

آیا همه پکیج ها، اتاق فرار هستند؟

بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو | allescape