دسته‌بندی نشده

بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار رایکانت | tizbincctv

1) آخرین اخبار مربوط به سیستم های حفاظتی و تجهیزات سیستم های نظارتی. برخی از دوربین های نو نیم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر از فروشندگان و نصاب های معتبر و با ذکر داشتن گارنتی از سوی فروشنده خریداری شوند می توانند یک برد از لحاظ قیمت به کیفیت برای یک مشتری به حساب آیند. کیفیت دوربین نو نیم بستگی به کیفیت برد های داخلی آن و همچنین کیفیت کیس دوربین و همچنین بسته بندی آن دارد. بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند. محصولات ژئوویژن در مقایسه با دیگر محصولات در رنج قیمتی متوسط قرار دارد.

به سراغ شرکت‌های معتبر بروید

پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد. دوربین دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است. از دوربین های مداربسته برند یونی آرک اغلب در پروژه های کوچک استفاده می شود. این برند نیز یکی از برندهای محبوب در بین کاربران دوربین مداربسته است. به عبارت دیگر می توان گفت هایک ویژن یک برند اقتصادی به نام هایلوک به بازار ارائه کرد.

http://atisflower.ir

همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو مجله خبری دوربین مداربسته های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است . به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند. این برند در حال حاضر توسط شرکت پارس ارتباط به ایران وارد شده است و این شرکت پخش این محصول را در ایران بر عهده گرفته است . به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از انتخاب‌های خودتان را پاناسونیک در نظر بگیرید. با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است. در حال حاضر، Zicom در خاورمیانه و بیش از 1100 شهر در جهان حضور دارد و بیش از یک میلیون مشتری خوشحال را با محصولات و خدمات امنیتی ارزش‌افزوده خود تضمین می‌کند.

  • IDIS با فعالیت در بیش از 50 کشور و با بیش از 100 شریک استراتژیک در سراسر جهان، پیشرو در بازار دوربین‌های مداربسته است.
  • اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل دارایی‌های ما خواهد بود، نکته‌ای هست که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند.
  • یکی از محصولات فوق العاده این شرکت، دوربین های مداربسته اکسوم است که با توجه به بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد.
  • تا بتواند به بهترین وجه ممکن معرف محصولات آنها باشد و هم بتواند مشتریان را به خود جلب نماید.
  • دوربین مداربسته آلباترون دارای انواع دوربین AHD آلباترون و همچنین دوربین های آنالوگ Albatron می باشند.
  • لازم به ذکر است که فروشگاه دیجی رانو برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود.
برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Megavision به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Polorid به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Panamax به لینک بالا مراجعه فرمائید.

برند یونی ویو

با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد. این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید. در نهایت شاید مهم ترین چیزی که بعد از خرید و استفاده از دوربین مدار بسته ایرانی برای شما حائز اهمیت است، خروجی تصاویر خوب و با کیفیت همراه با رضایتمندی شماست. اینکه شما از دوربین مداربسته ایرانی آنالوگ استفاده کنید یا IP بستگی به نیاز و محیط کاری شما دارد، که به نظر من بهتر است برای انتخاب دوربین مداربسته حتما از یک تیم فنی مشاوره بگیرید. این شرکت در جهت پیشرفت و توسعه خود به ارتقا فناوری صوتی و تصویری، ارتقا قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری توجه بیشتری دارد.