دسته‌بندی نشده

تلویزیون شهری، خرید و قیمت تلویزیون شهری اردیبهشت 1402- دیاکو | asilight

تلویزیون شهری، خرید و قیمت تلویزیون شهری اردیبهشت 1402- دیاکو | asilight

ارتفاع سازه در دنیا محاسبه ی دقیقی دارد و مقدار مشخص یا دلخواهی ندارد. ارتفاع سازه ها بسته با فاصله ی عبور و مرور از آن و زاویه ی دید LED و تراکم پیکسلی آن بستگی دارد . تلویزیون شهری اگر از ارتفاع ایده آل تغییر بکند اثرگذاری آن بشدت کاهش می یابد و حتی ممکن است باعث حادثه و یا آزار و اذیت شهروندان شود. تلویزیون های شهری از نظر ابعاد ، تراکم پیکسلی ، نوع چیپ و … متفاوت هستند. در سیستم های آفلاین کارت کنترل باید قابلیت شبکه داشته باشد و به شبکه محلی متصل شود. از طریق نرم افزار رابط کاربری می توان با وارد کردن آی پی تلویزیون ، محتوا را منتقل کرد و از نظر امنیتی قابل قبول است.

برای اطلاع از قیمت تلویزیون های شهری به صورت روزانه و یا به عبارتی آپدیت شده، روش های متعددی وجود خواهد داشت. اما بستر آنلاین مناسب ترین گزینه را پیش روی متقاضیان قرار داده است. کلیه تابلوهایی که شامل موارد ذکر شده در بالا نمی باشد و به منظور تبلیغات عمومی بکار برده می شوند. تابلوهایی مثل بیلبوردهایی که در معابر شهری قرار گرفته ، تلویزیون های شهری که تبلیغات عمومی انجام می دهند و سایر موارد مشابه در این دسته قرار می گیرند. به چند نمایشگر در ابعاد مشخص که کنار هم قرار می گیرند و یک تصویر بزرگ را به نمایش می‌گذارند ویدئو وال یا تلویزیون شهری می گویند. پایه در این المان در واقع یک ستون فلزی است که ال ای دی نمایشگر روی آن نصب می شود و در قسمت پایین آن از مواد و مصالح برای پی ریزی و نگهداری تلویزیون شهری استفاده می شود.

اهمیت تلویزیون شهری در تبلیغات

همچنین در مورد تولید صفحه نمایشگر در ابعاد بزرگ، تلویزیون‌های منحنی و سه‌بعدی نیز صحبت می شود. یکی از قویترین ابزارهای اطلاع رسانی است که می تواند فیلم، عکس، تیزر تبلیغاتی، پخش زنده تصاویر و همچنین جهت معرفی کالا و خدمات، خطوط تولید کارخانجات را به بهترین وجه معرفی می نماید. این نمایشگرها قابلیت پخش اکثر فایل های صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول استفاده از این نمایشگرها همان تلویزیون های غول پیکر شهری می باشد که در نقاط پرتردد شهر، میادین اصلی، چهارراه ها ، پارک ها و… استفاده می شود. با توجه به موقعیت مکانی آنها می توان از سیستم های صوتی (اسپیکرها و باندهای بزرگ) جهت پخش صدا و تصویر همزمان استفاده نمود. به فاصله مرکزی بین پیکسل‌های ماژول‌ SMD یا LED دات پیچ گفته می‌شود.

تلویزیون شهری سر درب فروشگاه‌ها و مغازه‌ها

یا نمایشگر غول پیکر هم خوانده می شود، یک نوع از بیلبورد های تبلیغاتی محسوب می شوند که تصاویری را به صورت فیلم، عکس، صوت و اسلاید به نمایش می گذارند. این تلویزیون ها به صورت استاندارد از یک متر در یک متر شروع می شود .ابعاد تلویزیون شهری بستگی به انتخاب مشتری دارد و هیچ محدودیتی در سایز وجود ندارد ، فقط نسبت به اندازه ی دلخواه شما ، رزولوشن تغییر می کند وگرنه کیفیت نمایش پایین خواهد بود . پس در نتیجه رزولوشن تصویر ، کیفیت نمایشگر و کیفیت تصویر را مجموعه ای اس آی لایت تعیین می کند. مجموعه عمران تجارت ماداکتو جهت تولید تلویزیون شهری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.تلویزیون شهری در امر تبلیغات شهری بسیار مهم بوده و یکی از ارکان تبلیغات جامع در سطح کشور می باشد، که در حوزه تبلیغات محیطی قرار میگیرد .

  • به عنوان مثال، به منظور داشتن یک تلویزیون شهری که دارای ابعاد 3 در 5 متر است و یک پایه دارد، باید یک گودال 5/1 در 5/1 متر داشته باشید که البته توصیه می شود تلویزیونی با دو پایه بسازید که استحکام بیشتری در مقابل باد با سرعت بالا داشته باشد.
  • وظیفه تبدیل برق 220 ولت به برق 50 ولت که برای تابلو مورد نیاز است، بر عهده پاور می باشد.
  • روشهای زیادی دیگری وجود دارد و در صورت نیاز در بخش کامنت ها اعلام نمایید تا برای شما و دیگران این مطالب را بروز کرده و روش های متعدد دیگری در سایت بارگذاری نماییم.
  • بلکه با رابط نرم افزاری ، برنامه روی حافظه های سخت افزاری مثل فلش مموری ، هارد و ..
نگاه اجمالی به این موضوع نشان می دهد که این تأثیرات بر روی مصرف کنندگان و بازارهای ایران بررسی شده است. بنابراین بررسی تأثیر هزینه ها در شیوه های تبلیغاتی و تأثیر آن بر فروش در مورد شرکت های معتبر ضروری است. توجه به مشخصات و ویژگی های نمایشگر و مقایسه ویژگی ها با موارد مورد نظر در ذهن خریداران، فرصت انتخاب مناسب ترین نوع نمایشگر را مهیا خواهد نمود. انتخاب مستقیم هر یک از نمایشگر های شهری به منظور مقاصد و اهداف مختلف تاثیر ویژه ای در نتیجه نهایی خرید خواهد داشت. اکیدا توصیه می‌کنیم که اهمیت ایمنی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلویزیون شهری را دست کم نگیرید.

خرید تلویزیون شهری رنگی