دسته‌بندی نشده

تور لیست بهترین تورهای داخلی و خارجی الفبای سفر-irantoursguide

تور لیست بهترین تورهای داخلی و خارجی الفبای سفر-irantoursguide

کلیه تورهای خارجی رسپینا از خدمات و آفرهای ویژه ای نظیر بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان، گشت شهری همراه با ناهار و همچنین بیمه مسافرتی برخوردار هستند. استانبول،‌ دبی،‌ مسکو،‌ باتومی،‌ کوالالامپور،‌ ازمیر،‌ ترکیه، بدروم، مالدیو، مالزی، بالی و… از جمله تورهای خارجی می باشند که می توانید از رسپینا خریداری نمائید. قیمت تور خارجی نیز بر اساس پارامترهای مختلفی همچون زمان سفر، نوع بلیط و ایرلاین برگزار کننده تور، تعداد روزهای سفر و همچنین نوع هتل محل اقامت تعیین می شود. لیست قیمت تورهای خارجی آژانس مسافرتی مهرپرواز با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است. زیرا می توانید مناسب ترین هتل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

اما بهترین راه چیست؟

یکی از خدمات رسپینا به مسافران، رزرو تور داخلی است که می توانید به کمک آن، سفری ارزان به اکثر مقاصد داخلی همچون کیش، مشهد، قشم، شیراز و… از مهم ترین گام ها در فرآیند رزرو تور مسافرتی داخلی، انتخاب نوع وسیله نقلیه (هواپیما، قطار و اتوبوس) و انتخاب هتل مناسب برای اقامت در طول سفر است که هر کدام از تنوع بالایی برخوردار می باشند. به طور کلی قیمت تورهای داخلی، نسبت به تورهای خارجی مناسب تر هستند،‌ اما در برخی مواقع ممکن است که با توجه به سلیقه و نوع انتخاب مسافر، قیمت تور داخلی با قیمت یک تور خارجی برابر شود. پیدا کردن تور برای مسافرتی راحت و دلچسب که هزینه آن مناسب و از کیفیت لازم برخوردار باشد؛ برای شما اهمیت دارد. شما مجبورید برای یافتن تور مطمئن و برخودار از امکانات مناسب انرژی و زمان زیادی صرف کنید. اما بهترین راه چیست؟ تریپ از سایت های مرجع رزرو بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و فروش تورهای داخلی و خارجی در ایران است.

  • به طوریکه امروزه بر اساس میزان استقبال، رزرو اینترنتی تور از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
  • با سفر کردن می‌توانیم با آدم‌های جدید، فرهنگ‌ها و آداب رسوم نو، غذاهای جدید، اقلیم‌ها ی مختلف آشنا شویم و درک بیشتری نسبت‌به خودمان و زندگی کسب کنیم.
  • اگرچه سفر به کشورهای خارجی را می توانید به صورت رزرو جداگانه پرواز و هتل مدیریت کنید اما توصیه ما به شما این است که رزرو تور خارجی را انتخاب کنید.
  • اما با رشد تکنولوژی، گسترش شبکه اینترنت جهانی و گوشی های هوشمند، خرید تورهای مسافرتی تنها با چند کلیک ممکن شد.

شهر دبی در امارات متحده عربی قرار دارد و به مراکز خرید لوکس، معماری فوق مدرن و شب های زنده پرشور خود شهرت دارد که سالانه عده ی کثیری را باتورهای دبی لحظه آخریبه سمت خود جذب می کند . از معماری های مدرن و جذاب شهر دبی می توان برج خلیفه با ارتفاع 830 متری را نام برد که در پایین برج خلیفه آبنمای موزیکال دبی با نورپردازی بسیار زیبا قرار گرفته است. امروزه دبی یک شهر بین المللی با تجارت و بازرگانی مهم و موفق در منطقه و جهان شناخته می شود و توجه جهانیان را نه تنها به خاطر موفقیت های اقصتادی بلکه به خاطر رویدادهای ورزشی و تفریحی بی نظیر به خود جلب کرده است. پایتخت کشور ترکیه شهر بین المللی آنکارا در مرکز ناحیه آناتولی قرار گرفته است. در مرکز شهر آنکارا هنرهای نمایشی، اپرا و باله، تالار ارکستر سمفونی ریاست جمهوری و بسیاری دیگر از کمپانی های نمایشی وجود دارند اما برجسته ترین جاذبه موجود در شهر آنکارا آنیت کابر، مقبره کمال آتاترک است که بنیان گذار جمهوری ترکیه و پایتخت قرار دادن شهر آنکارا است. شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه در دهه های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است به همین ترتیب آژانس مسافرتی الفبای سفر که مجری مستقیم تور آنکارا است تورهای آنکارا و تورهای آنکارا نوروز 1400 را تدارک دیده است.

هتل‌های فرانسه از نظر راحتی، امکانات رفاهی و کیفیت خدمات در سطح قابل قبولی هستند. بیشتر هتل‌‎های فرانسه فقط شامل اتاق و صبحانه هستند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی اضافه‌تر شام یا ناهار هم داشته ‌باشید. هتل‌های پاریس معمولا بسیار گران هستند اما قیمت هتل‎های دیگر شهرهای فرانسه ارزان‌تر می‌باشد. می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه‌های خود هتل‌های حومه‌ی شهر را انتخاب کنید. قیمت تور مسافرتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به تمامی آن‌ها می‌پردازیم. افرادی که به مدیریت هزینه و مخارج در سفر اهمیت می‌دهند و سعی در برنامه‌ریزی دقیق دارند این مطلب را حتما مطالعه کنند.

تور قونیه، کاپادوکیا

اگر به دنبال آرامش در یک طبیعت زیبا، سواحل آرام هستید به شهر جنوبی ترکیه، آلانیا سفر کنید. آلانیا نیز یکی از شهر های تاریخی ترکیه می باشد که میان کوه توروس واقع شده است. سفر به هرجایی خوب است چه سفر داخلی که آشنایی هر چه بیشتر با شهر و اقوام مختلف وطن خود است چه سفر خارجی به کشورهای مختلف که بازهم آشنایی با فرهنگ و آداب رسوم مختلف آن کشور که با کسب تجربه و لذت بیشتر همراه است می باشد. تور تایلند تایلند با فضاهای دوستانه، لذت های بی پایان، لبخندی به اندازه طلاهای معابد درخشان و سواحل گرمسیری حیرت انگیز، پذیرای مشتریان تورهای ارزان تایلند الفبای سفر است.

آفر ویژه مشهد با قطار 6 تخته

در اکثر مواقع خرید همزمان بلیط سفر و رزرو اقامتگاه در قالب تور، تخفیف های ویژه ای به مسافران ارائه می گردد. با خرید آنلاین تور می توان تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی نمود و همچنین بر اساس هتل های پیشنهادی متنوع، حق انتخاب بیشتری داشت که این نیز می تواند بر هزینه نهایی این شیوه سفر تاثیر زیادی داشته باشد. به عنوان مثال، رسپینا در طول سال آفرهای بسیار ویژه ای را در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام خود برای تورهای مسافرتی ارائه می دهد که قیمت آنها در مقایسه با فراهم کردن شرایط و مقدمات سفر به صورت جدا ارزان تر خواهد بود. تور مسافرتی معمولا ارزان تر از شیوه های دیگر سفر در می آید چرا که آژانس های مسافرتی و تورگردانان سعی می کنند به صرفه ترین سفرها را در تورهای مسافرتی بگنجانند.

آنتالیا چهارمین شهر پر گردشگر در دنیا است و امروزهتور آنتالیابه یکی از محبوبترین تورها تبدیل شده است. تور زمانی جذاب می شود که بتوان تفریحات مورد نظر را در هر مقصد گردشگری انجام داد. ولی این مسئله مهم است که چه کاری می توان کرد تا علاوه بر تور جذاب، هزینه ای معقول تر برای تفریحات پرداخت کرد. مژده می دهیم که با رزرو تور از پرشین هتل، تخفیف های بهتر نسبت به همیشه، از این سایت به شما تعلق Top Tourism magazine in Iran خواهد گرفت.

زیرا در این مواقع مسافران بیشتری قصد سفر دارند و قیمت ها بالاتر است. در مقابل، ایام Low Season (لو سیزن) یعنی فصل بهار، پاییز و زمستان تعداد مسافران کم تر است و قیمت های ارزانی را می توانید تجربه کنید. تا زیباترین سواحل ترکیه و مهیج ترین تفریحات تنها چند کلیک مانده. الفبای سفر با تورهای ارزان و لحظه آخری کوش آداسی شمارا به این رویا می رساند. تور آنتالیا آنتالیا یک پکیج کامل رویایی را به تمام سلیقه ها ارائه می دهد. الفبای سفر با تورهای ارزان و لحظه آخری آنتالیا، شما را به این کارناوال رویاها در آنتالیا می رساند.