دسته‌بندی نشده

جدیدترین قیمت موبایل های سامسونگ، شیائومی و آیفون – آیفون 13 پرو مکس چند؟

قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی است. این پایه شارژ از روکش کرومی درجه یک و مکمل فولاد ضد زنگ ساخته شده است و ظرافت زیادی در آن به کار رفته است. این تنوع رنگ به شما اجازه می دهند تا آن را به راحتی لباس های خود ست کنید و لذت ببرید. خرید لوازم جانبی موبایل این روزها به راحتی و تنها با چند کلیک امکانپذیر است. اگر شما هم تجربه استفاده از اپل واچ و لوازم جانبی آن را داشته اید، حتما در بخش دیدگاه ها، نظرات خود را برای ما بنویسید.

بررسی گوشی سامسونگ بنابراین بر اساس تجربه می توان گفت که ردمی نوت 8 پرو در استفاده ترکیبی شامل وبگردی، گشت و گذار در شبکه های اجتماعی، عکاسی، اجرای بازی و … در حقیقت سرعت این گوشی به اندازه S7 نبوده و از نظر عملکرد و به خصوص در هنگام اجرای بازی های سنگین، هرگز به گوشی های سری S نخواهد رسید. از طرفی شاید بسیاری از شما نگران اندازه بند برای مچ دست خود باشید اما بندهای اسپرت اپل واچ در سایزهای S/M و M/L وجود دارد و می توانید متناسب با سایز دست خود، آن ها را انتخاب کنید. اما قاب محافظ GRIFFIN، یک حفاظت کننده تمام عیار است که می توانید برای اپل واچ خود انتخاب کنید. اولین چیزی که در گوشی در نگاه اول کاربر را جذب میکند زبان طراحی آن است. اولین قدم بعد از خرید موبایل و تبلت، انتخاب قاب است.

درواقع اگر میخواهید گوشی یا تبلت شما، برای مدتزمان طولانی کار کنند؛ خرید قاب و گلس را باید در اولویت خود قرار دهید. همچنین، قابلیتها و امکانات جدید به گوشی و تبلت شما اضافه کرده و امنیت آن را بالا میبرند. این اکسسوریها علاوه بر زیبایی، به شما در نگهداری تبلت و موبایلتان کمک فراوانی کرده و کارآیی آنها را نیز بالا میبرند. استفاده از لوازم جانبی موبایل و تبلت نهتنها کارآیی آنها را بالا میبرد، بلکه از صدمات احتمالی نیز تا حد قابلتوجهی جلوگیری میکند. شارژر MagSafe Duo برای کار با همه مدلهای iPhone 12 و iPhone 13، همه مدلهای Apple Watch و دستگاهها و لوازم جانبی دارای گواهی فناوری Qi طراحی شده است. تنوع و کاربرد فراوان لوازم جانبی باعثشده تا طیف وسیعی از آنها وارد بازار شوند؛ اما معمولاً همه این لوازم، کاربردی یکسان دارند. برای همه مناسب نیست. اگر میخواهید اقلام تکی بخرید، کشور چین اصلاً گزینه خوبی نیست؛ اما اگر بخواهید محصولات عمده بخرید، گزینهای بسیار مناسب است.

در بازار کشور ما این رابط کاربردی در می ۱۱ اولترا و می ۱۱ شیائومی با اسنپدراگون ۸۸۸ همراه شده که قویترین تراشهی اندرویدی موجود در بازار است در حالی که برای گلکسی S21 اولترا تراشهی اگزینوس ۲۱۰۰ در نظر گرفته شده است. اپل می گوید AirTag به گونه ای طراحی شده است که بیش از یک سال با باتری استاندارد به کار خود ادامه دهد. این گوشی به یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده و مشخصات فنی کاملا قابل رقابت را با دیگر محصولات بازار دارا بود. آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس مشخصات فنی شبیه به هم دارن و تو یه سری چیزا فرق دارن که تو این پست فقط همونا رو بهتون میگم چون بقیه موارد شبیه به هم هستن ! نامگذاری این خانواده بر اساس اولین کاراکتر این برند یعنی S بوده و به صورت غیرمستقیم، پرچمدار بودن اعضای سری اس را به رخ میکشد.

بررسی لوازم جانبی گوشی

به لطف همین سرعت، شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی در عرض فقط ۳۸ دقیقه انجام میشود. درواقع، استفاده از این ابزار موجب میشود تا بدنه، قسمتهای حساس و حتی صفحهنمایش در مقابل ضربات مقاوم باشند و تا حد امکان آسیب نبینند. شناخت این ابزار باعث میشود تا خریدی مناسب و مقرونبهصرفه را تجربه کنید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که معمولا هنگام راه رفتن، دستتان به اجسام مختلف برخورد می کند، پیشنهاد می کنیم تا از قاب محافظ اپل واچ از برند GRIFFIN استفاده کنید. همیشه برای جلوگیری از ضرر یک راه مطمئن وجود دارد. سامسونگ تمام سعی خود را کرده تا بهترین رابط کاربری در میان تمامی پوسته های اندرویدی را عرضه کند و تا حد زیادی نیز در این راه موفق بوده است. یک قاب خوب همیشه نقش یک بادیگارد خوب را ایفا می کند و اجازه نمی دهد هیچ گونه آسیبی به اسمارت واچ شما وارد شود.

عینک واقعیت مجازی یا همان عینک های VR یکی از اختراعاتی است که بشر برای لذت هرچه بیشتر از تماشای فیلم و بازی های رایانه ای دست به فونر سایت خرید لوازم جانبی طراحی آن زد. این قاب یکی از بهترین لوازم جانبی اپل واچ به شمار می آید چرا که از برخورد و ایجاد خش به روی ساعت هوشمند اپل، جلوگیری می کند. البته گفته می شود تا حدودی از براق بودن اپل واچ کم می کند. کمی بعد از عرضه ی اولیه ، شیائومی Redmi Note 8 Pro را در رنگ سفید صدفی نیز عرضه خواهد کرد. واحد پردازش گرافیگی Redmi Xiaomi Note 8 Pro نیز Mali G76 میباشد سرعت پردازش آن 800 مگاهرتز است. انواع لوازم جانبی در بازار موجود است و از کاور گوشی موبایل گرفته تا گلس و هندزفری و پاوربانک و غیره. البته، با توجه به میزان حساسیت بالای گوشیها و تبلتهای هوشمند، پیشنهاد میکنیم تا بلافاصله بعد از خرید موبایل آن را به قاب و گلس باکیفیت تجهیز کنید.

اما اگر با دید بازتری به این موضوع نگاه کنیم، شما بدون این شارژر مغناطیسی، باید اپل واچ خود را با کابل های کوتاه شارژ کنید، در حالی که هنگام استفاده از این داک شارژ می توانید ساعت هوشمند خود را در حالت صاف و در حالی که بند آن باز است، یا در کنار آن نیز شارژ کنید. قاب برجسته SPIGEN RUGGED ARMOR PRO با شارژر بی سیم اپل واچ سازگار است، بنابراین نیازی به جدا کردن آن در هنگام شارژ کردن نخواهد بود. بنابراین یکی از بهترین انتخاب های شما برای لوازم جانبی اپل واچ خواهد بود که علاوه بر اینکه ظاهر جذابی به اپل واچ می دهد، از صفحه نمایش آن در برابر ضربه و خراش محافظت می کند. شما می توانید از لحاظ فنی روی ردیابی موقعیت مکانی ایرتگ ها حساب باز کنید اما انتظار نداشته باشید که کاملا مانند GPS عمل کند. شما می توانید با باز کردن آن، اپل واچ و گوشی و یا ایرپاد خود را همزمان شارژ کنید.

اگر به دنبال جدیدترین لوازم جانبی موبایل خود با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در ایران هستید به صفحه درستی آمده اید. در قسمتی از این سایت میتوانید جعبه گشایی جدیدترین محصولات را ببینید. یکی از نکات برتری این گوشی و شاید دلیل اصلی انتخاب آن توسط بسیاری از کاربران، تراشه پردازشی پرچمدار است. گفته شده است که سامسونگ مدل Galaxy A32 تا چهار سال بروزرسانی امنیتی را دریافت میکند که موجب برتری A32 در بین تمامی گوشیهای سامسونگ میشود.از دیگر ویژگیهای سامسونگ A32 میتوان به پشتیبانی از فناوری بلوتوث، رادیو FM و GPS اشاره کرد که برای بسیاری از کاربران قابل توجه و کاربردی میباشد. سری گلکسی A شامل گوشیهای میانرده و سری گلکسی M دربردارنده گوشیهای ارزانقیمت سامسونگ هستند. آیفون ۱۱ درحالی بین مدل های پرطرفدار اپل در ایران دیده می شود که همین چند روز پیش گوشی های سری آیفون ۱۴ رونمایی شد. البته باتری ایرتگ ها، قابل تعویض است و گوشی آیفون شما زمان تعویض آن را به شما اطلاع می دهد.

بررسی گوشی شیائومی

در کنار این موارد، تنوع طرح و رنگ اکسسوریها، به شما این امکان را میدهد تا موبایل و یا تبلت خودتان را مطابق با استایلتان انتخاب کنید. اپلیکیشن استور شیائومی که اکنون تنها به کاربران چینی خدمات میدهد هماکنون در هر روز بهطور متوسط ۵۰ میلیون دانلود اپلیکیشن از آن صورت میپذیرد و آمارها نشان میدهد که در استور یادشده تنها بیش از ۳۰۰۰ اپلیکیشن بهصورت ویژه برای تبلت Mi Pad این شرکت توسعه داده شدهاند. سامسونگ سری M خود را مانند سری A به سمت پیشرفت سوق داده است و حتی در آینده میتوانیم عملکرد بسیار بهتری را از آنها شاهد باشیم. امروزه شرکت سامسونگ تقریبا هر محصول الکترونیکی از تلویزیون گرفته تا نیمه رساناها را تولید میکند. فرارو- قیمت گوشی A32 4G سامسونگ امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور تقریبا ۶.۵ میلیون تومان است.

موبایل سامسونگ