اخبار دوربین مداربسته

جهش در دوربین در سراسر خرده فروشی، مهمان نوازی، و مسکونی


IDIS گزارش داده است تقاضای جهشی برای دوربین های 2 مگاپیکسلی متصل به NVR های 8 تا 32 کاناله در نیمه اول سال 2022 در ایالات متحده

این آخرین روند در عادات خرید، نشان‌دهنده تمرکز صنعت گسترده‌تر بر راه‌حل‌های نظارت تصویری مطابق با NDAA، قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه است.

در مقایسه با ارقام فروش IDIS آمریکا از همان دوره در سال 2021، تقاضا برای DC-D4216RX و DC-D4217RX دوربین‌های dome تا کنون در سال 2022 بیش از دو برابر شده است.

این افزایش سریع تا حدی توسط چندین پروژه بزرگ برای شرکت در بخش‌های خرده‌فروشی، هتل‌ها و مسکونی که دوربین‌ها و دستگاه‌های NVR را مطابق با قانون مجوز دفاع ملی (NDAA) اجرا می‌کنند، هدایت می‌شود.

اندرو میونگ، رئیس IDIS آمریکا، خاطرنشان می‌کند که «ما شاهد افزایش شدید تقاضا برای سخت‌افزار منطبق با NDAA در خارج از پروژه‌های فدرال بوده‌ایم زیرا کاربران نهایی در طیف وسیع‌تری از بخش‌ها بر اهمیت مقرون‌به‌صرفه بودن همراه با منشاء تولید و عرضه تأکید می‌کنند. یکپارچگی زنجیره

«اینها شامل استقرار چند سایت و کسب و کار با نرخ اجرا می شود سیستم های دوربین 8-32 از آنجایی که یکپارچه‌سازها و کاربران تجهیزات مورد اعتماد و ساخت کره را انتخاب می‌کنند. بسیاری به تأثیر بالقوه قانون شبکه های ارتباطی امن و قابل اعتماد 2019 اشاره می کنند که می تواند باعث شود کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) از ورود برندهای نظارتی چینی به شبکه های ایالات متحده جلوگیری کند.

دوربین‌های 2 مگاپیکسلی Dome نصب ساده و به‌صورت پلاگین و پخش با NVR‌های IDIS DirectIP® را ارائه می‌کنند و ویژگی‌های انتخابی شامل محدوده دینامیکی گسترده (WDR)، صدای دو طرفه و IR تا 30 متر را ارائه می‌دهند.

IDIS آمریکا همچنین فاش کرده است که فروش ضبط‌کننده‌های ویدئویی شبکه ۸ تا ۳۲ کاناله (NVR) نیز در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. این NVR‌ها که بخشی از راه‌حل‌های انتها به انتها IDIS هستند، اتصال یکپارچه را با سایر اجزای IDIS ارائه می‌کنند. و نرم افزار، ضبط با کارایی بالا، ذخیره سازی ایمن و قابل اعتماد، و اطمینان از نصب سریع و آسان برای یکپارچه سازها.

میونگ می‌افزاید: «این افزایش تقاضا برای سیستم‌های خط پایه منطبق با NDAA ما بر اساس موفقیت محدوده مشخصات بالاتر ما است که در بین شرکت‌های لجستیک، خرده‌فروشان لوکس، اپراتورهای شاهدانه و پروژه‌های دولتی محبوب است.» «این نشان می‌دهد که IDIS دقیقاً همان چیزی را که مشتریان ما می‌خواهند ارائه می‌کند، فناوری ویدیویی قابل اعتماد با هزینه کل مالکیت پایین».





منبع