دسته‌بندی نشده

خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | tizbincctv

دوربین ها با مانیتور ها مرتبط هستند و تصاویر فقط برای افرادی که برای مشاهده آن تعیین شده اند (اپراتور) نمایش داده می شوند. علاوه بر این در سیستم های تحت شبکه شما می توانید تصاویر را از سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراهتان مشاهده کنید. در بسیاری از دوربین ها احتیاجی به تهیه دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR وجود ندارد. تجربه ثابت کرده است که نصب این دوربین ها در اماکن مختلف تا حد زیادی میزان سرقت های موجود در جامعه را کاهش داده است. استفاده از دوربین های مداربسته باعث می شود تا در صورت وقوع سرقت، امکان پیگیری و شناسایی سارق توسط پلیس امکان پذیر بوده و به دستگیری آنها کمک بسیاری خواهد کرد.

شرایط ظاهری مطلوب دوربین های بولت باعث می شود که بتوان از این دوربین های در مکان های نامناسب مانند لبه های پشت بام، گوشه های دیوار و مواردی مانند این ها نصب کرده و مورداستفاده قرار دهید. دوربین‌های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط‌هایی که دزدی در آن ه‍ا زیاد است، کاربردی هستند. استفاده آن ها در کارهایی مانند بانک‌ و موسسات جواهر فروشی بسیار مفید است. این کسب و کار ها باید دوربین‌های ‏HD را انتخاب کنند تا از افرادی که مرتکب جرم شدند با وضوح بالا عکس بگیرد. دوربین های بولت را می توان در مکان های زیادی مانند صنایع مختلف، رسد کردن املاک و زمین های زراعی استفاده کرد. آنها تصاویر با کیفیت بالایی را ضبط کرده و همچنین به سودجویان پیام می دهند که محل شما تحت کنترل است.

http://atisflower.irاستفاده از این مجله خبری دوربین مداربسته ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که دوربین‌های wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم می‌باشد، ما آن را در یک دسته‌بندی جداگانه آورده‌ایم. برای مشاغل مختلف، دوربین ها می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند.

دوربین های اسپید دام

برای نگهداری و ذخیره کردن تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، از دستگاه‌های DVR استفاده می‌شود. دستگاه DVR یا ضبط‌کننده تصاویر، وظیفه ذخیره کردن تصاویر را در حافظه خود دارد. البته ناگفته نماند که دستگاه DVR از تجهیزات جانبی دوربین مدار بسته است و آن را باید به صورت جداگانه تهیه کنید. دوربین های مداربسته مکعبی یا همه کاره مانند دوربین تحت شبکه پاناسونیک مدل VT164W، قابلیت های بسیاری را در قالب یک سیستم جمع و جور فراهم می کنند.

  • با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند.
  • هفت سال بعد اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۹ برای محصولی با نام “وریکون” ساخته شد .
  • برخی از دوربین‌ها تصاویر را روی گوشی همراه شما نمایش می‌دهند و به این صورت می‌توانید به طور ۲۴ ساعته محیط را زیر نظر بگیرید.
  • نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد.
  • عملکرد این دوربین ها با هم تفاوتی نداشته و تفاوتشان تنها در ظاهری که دارند می باشد.
لنز سنسورهای دوربین تحت شبکه معمولا از نوع CMOS و فاصله کانونی لنز در هر دوربین متفاوت است. در مورد کیفیت تصویر دوربین‌های مدار بسته باید گفت که مانند دوربین آنالوگ دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند. نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد. صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید.

دید در شب دوربین مداربسته