دسته‌بندی نشده

خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | tizbincctv

دوربین مداربسته با وضوح بالاتری که عمدتاً در مؤسسات پرخطر مانند بانک‌ها و کازینوها استفاده می‌شوند. این برای گرفتن یک تصویر خوب از هر کسی است که برای حفظ امنیت بالا و حداکثر ایمنی وارد و خارج می شود. این دوربین ها برای تشخیص رفتار نادرست عالی هستند و به کاربر اجازه می دهند تا برای وضوح بیشتر، در صورت نیاز از فیلم در دادگاه، بزرگنمایی کند.

در مجله خبری دوربین مداربسته داشته باشید برخی از برندهای دوربین مداربسته به صورت ساختگی بوده و اعتباری ندارند. کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده دوربین مداربسته را مدنظر قرار دهید.

دوربین بولت بی سیم V380 وایرلس wifi رم خور

راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند. کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. انواع دوربین مداربسته را می‌توان براساس امکانات و آپشن‌های آن نیز معرفی کرد. تمامی دوربین‌ها تصویر را دریافت و منتقل می‌کنند و برخی توانایی دریافت صدا را هم دارند و این توانایی جز امکانات ویژه به شمار نمی‌رود.

  • دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و …
  • دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند.
  • از آنجا که استفاده از دوربین های مخفی کاملا ابتکاری می باشد می توان آنها را در هر جای ممکن جاسازی کرد.
  • بدنه چرخشی بی ان سی نر در بی ان سی ماده با چرخشی 180 درجه قفل می شود.طراحی داخلی bnc ها سبب اتصال قفل شونده و مطمئن شده است.

از آنجایی که ما دوربین های خود را مستقیماً از شرکت هایک ویژن خریداری کرده ایم، همه آنها دارای ضمانت دو ساله بوداند. برند هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. دوربین مدار بسته تحت شبکه براحتی می تواند با شبکه جهانی اینترنت متصل شود و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند.

http://atisflower.irبرای خرید بهترین نوع دوربین مداربسته و نصب آن، می توانید از نصاب دوربین مدار بسته در تهران، شیراز و سایر شهرهای دیگر، از طریق ثبت درخواست رایگان در سایت یا اپلیکیشن “خدمت از ما” کمک بگیرید. با توجه به ضد آب بودن بدنه ،این دوربین برای محیط‏ بیرون و شرایط سخت آب و هوایی مناسب است. دوربین بولت در کیفیت های متفاوت به صورت شبکه و آنالوگ ساخته شده است از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند.

دوربین بولت