دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | tizbincctv

دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه دارای تفاوت های اساسی هستند. به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است. دوربین های مداربسته آنالوگ عموما دارای کیفیت تصویر ضعیفی هستند و برای کاربری های بسیار اولیه مناسب هستند. دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند. در صورتی که امکان پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید حتما از این سیستم استفاده کنید اما اگر این هزینه ها برای شما زیاد بود و نیاز به یک سیستم ساده و اولیه داشتید دوربین های آنالوگ را انتخاب کنید.

http://atisflower.irشهر “نورفولک” انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند.بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت. دوربین مدار بسته یکی از محصولات حساس الکترونیکی در دنیای ما محسوب می‌شود. بنابراین در زمانیکه دوربین نیاز به سرویس یا تعمیرات خاصی داشته باشد، باید آن را به یک مرکز مجاز با تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید. برای اینکه بتوانید از دوربین IP تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا دریافت کنید، باید سرعت اینترنت مناسبی داشته باشید. این سرعت اینترنت باید در هر دو سمت دریافت‌کننده و ارسال‌کننده، بالا باشد. همچنین باید یک روتر مناسب نیز برای راه‌اندازی سیستم خود تهیه کنید.

پک دوربین مداربسته 4 کانال هایلوک مدل THC-B110-M

در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند. این نوع دوربین بدنه ضدآبی ندارند و برای نصب در فضاهای بیرونی و بدون مسقف باید از محافظ مناسبی بهره مند شوند. جنس بدنه مورداستفاده در دوربین های باکس از نوع فایبرگلاس یا پلاستیک است.

آیا نمی دانید کمجله خبری دوربین مداربسته دوربین مدار بسته را برای محل کسب و کار یا منزل خود بخرید…؟ در این نوشته قرار است معرفی کنیم چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ و انواع دوربین مدار بسته را به طور خلاصه برای شما کاربران عزیز مورد نقد و برسی قرار دهیم. ما به شما کمک می کنیم تا انواع دوربین مدار بسته را بشناسید و متناسب با سطح امنیت مورد نیازتان یکی از آن ها را تهیه کنید. بنابراین تنها راه ضبط تصاویر آنالوگ به صورت دیجیتال به این طریق انجام می شود. به دلیل قیمت پایین تر دوربین مدار بسته آنالوگ نسبت به دوربین مداربسته های تحت شبکه این دوربین ها رایج تر در بازار ایران هستند. یکی دیگر از راه‌های تقسیم‌بندی دوربین مداربسته تقسیم بندی براساس کیفیت دوربین است.

  • از نظر نوع فیلمبرداری دقیقا مانند دوربین های 360 تصاویر را ضبط می کنند.
  • دوربین های اسپید دام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردارند.
  • دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند.
  • DVR دستگاهی است که از آن برای ضبط تصاویر دریافتی از دوربین آنالوگ استفاده می گردد و با وجود آن می توان کنترل و ارتباط دیجیتال با شبکه را فراهم نمود.

بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند.

اگر امروز بیل گیتس می خواست در دانشگاه تحصیل کند چه رشته ای را انتخاب می کرد؟