دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | tizbincctv

معمولا برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب است. این نوع دوربین ها ظاهری شبیه به گلوله یا لوله دارند و عموما برای فضاهای باز و بدون سقف کاربرد دارند. دوربین های بولت می توانند فضای بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند و مشاهده فواصل طولانی تر از طریق آن ها امکان پذیر است.

  • این کار باعث عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی می شود که از همه جهات نزدیک می شوند.
  • در ضمن این دوربین ها به وای فای داخلی مجهز هستند و میتوانند مستقیما تصویر و صدا را به تلفن همراه شخص ارسال کنند.
  • از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند.

این دوربین ها معمولا قابلیت دید در شب دارند و می توانند در محیط های تاریک نیز تصاویر مطلوب و واضحی ثبت کنند. البته این دوربین های قابلیت گردش ندارند و برای ثبت تصویر از یک مکان ثابت تصویربرداری می کنند. همچنین به راحتی می توان با قرار دادن دوربین های بولت در یک پوشش آنها را ضدآب کرد و به همین دلیل می توان از آنها در محیط های باز نیز استفاده نمود. اعتماد به یک برند خاص و انتخاب مناسب دوربین مداربسته برای افراد عادی کار ساده‌ای نیست. در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب برند مورد نظر راهنمایی کنیم. سعی کنید از برندهای شناخته شده انتخاب کنید و کمتر به کشور تولید کننده معطوف شوید.

دوربین مداربسته AHD (

گرچه قابلیت های dvr ها متفاوت است و در بین فول آپشن ها نیز گزینه ها بسیار متنوع خواهند بود. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد. برای اتصال به دستگاه اندروید از روش های انتقال تصویر استفاده می شود.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HFW1400DP

رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است. دوربین های باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته هستند که بیشتر کاربری صنعتی دارند. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود. جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است.

بهترین دوربین مدار بسته

در مجله خبری دوربین مداربسته سیستم های مداربسته دو گروه فعالیت دارند شرکت ها و افراد نصاب به صورت متفرقه، سوال این است که انتخاب از کدام گروه بهتر است. ذکر چند نکته به شما کمک می کند تا بتوانید از هر گروهی که می خواهید آگاهانه تر انتخاب کنید. با توجه به این که اجرای یک سیستم مداربسته هزینه های جانبی زیادی دارد از جمله هزینه نیروی انسانی، هزینه حمل و نقل تجهیزات، هزینه ابزارالات، گاهی مجری بخشی از هزینه های خود را با فروش تجهیزات به کارفرما جبران می کند. حال برای اطمینان از قیمت داده شده از سمت مجری حتما انتخاب محصولات را از روی لیست قیمت انجام دهید.

http://atisflower.ir