دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | tizbincctv

دوربین مداربسته pinhole به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود حتی از یک حفره 3 میلی‏متری میتواند ، ضبط تصویر را انجام دهد. با کیت دوربین مدار بسته منبع تغذیه دوربین ها به تعداد دوربین ها بستگی دارد. یک کیت دارای منبع تغذیه سبک لپ تاپ است، بنابراین هر کسی می تواند آن را دستکاری کرده و آن را خاموش کند. هنگام خرید قطعات جداگانه، یک انتخاب مناسب برای تغذیه دوربین ها، منبع تغذیه جعبه با کلید قفل است، و این می تواند مستقیماً به یک خار فیوز متصل شود. امروزه نصب دوربین مدار بسته که یکی از بهترین شغل در زمینه امنیت در جهان میباشد و در بحث امینتی بسیار تاثیر گذار بوده است.

http://atisflower.irمهم ترین پارامتر در مجله خبری دوربین مداربسته های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است. رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود. دستگاه کنترل و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه ip را network video recording یا به اختصار nvr می نامند. این دستگاه بر مبنای کنترل دوربین های شبکه طراحی شده و مدل های مختلف آن در ابعاد مختلف موجود است. این سیستم امکان کنترل دوربین های ip و ذخیره سازی تصاویر آنها را فراهم می کند.

دپارتمان برق

از مزایای دوربین های مدار بسته دام می توان به طراحی منحصر به فرد آن که منطبق با محیط اطراف است اشاره کرد. این دوربین ها با قابلیت چرخشی که دارند امکان مشاهده زوایای گسترده ای را فراهم می کند و می توان از آنها در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده داد. اما از معایب دوربین های مدار بسته دام می توان به برد کمتر آنها نسبت به دوربین های دیگر اشاره کرد. روند نصب آنها نیز به نسبت سایر دوربین ها از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و قرارگیری مجدد آنها نسبتا مشکل می باشد.

  • با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد.
  • در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم.
  • ضمنا شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید.
  • چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند.
  • این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچکشان جزء پرکاربردترین انواع دوربین ها به شمار می آیند.
  • دوربین های مداربسته دام در نسخه های کوچک و میکرو نیز برای استقرار گسسته در دسترس می باشند و در انواع خانه ها متناسب با سبک های مختلف معماری موجود هستند.

دوربین های مداربسته که به اختصار به آن CCTV گفته می شود به دوربین هایی می گویند که به منظور نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. برای انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای منازل مسکونی، مجتمع های آپارتمانی و یا شرکت ها و کارخانجات، باید توجه داشته باشیم که از نصب دوربین مدار بسته چه انتظاری داریم زیرا هر کدام کارایی خاصی برای محیط‌های باز یا بسته دارند.

دوربین مدار بسته دی لینک مدل DCS-825L

تنوع دوربین های آنالوگ در بازار ایران بسیار گسترده بوده و نصب آنها ساده تر از دوربین های دیجیتال می باشد. اما در مکان هایی که از حساسیت بیشتری برخوردار می باشند استفاده از این دوربین ها توصیه نمی شود و بهتر است از دوربین های تحت شبکه استفاده نمود. علاوه بر آن از نظر ظاهری و نحوه نصب آنها نیز انواع مختلفی از دوربین ها شامل دوربین های دام، اسپید دام، دوربین های صنعتی، مینیاتوری، مادون قرمز، پین هول، وایرلس، زوم و … وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته شده است. دوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است. به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد. در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید.

انواع دوربین مدار بسته