دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | tizbincctv

برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله تجهیزات رادیویی،تلویزیونی،تجهیزات آزامایشگاهی، سیگنال های ویدیویی و همچنین برخی شبکه های کامپیوتری بکار برده می شوند. همچنین این اتصال دهنده ها فیش های متداول برای ارتباط دوربین های مداربسته آنالوگ هستند.

تعیین بودجه خرید دوربین مداربسته

معمولا برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب است. این نوع دوربین ها ظاهری شبیه به گلوله یا لوله دارند و عموما برای فضاهای باز و بدون سقف کاربرد دارند. دوربین های بولت می توانند فضای بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند و مشاهده فواصل طولانی تر از طریق آن ها امکان پذیر است.

صدور فاکتور رسمی دوربین مدار بسته

این نوع دوربین ها دوربین های بسیار خاصی هستند که می تواند از دید افراد حاضر در اتاق یا منطقه خاص، دور بماند. شایان به ذکر می باشد که دوربین های مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط دوربین وجود دارد یا محیط مورد نظر مجهز به سیستم امنیتی و ایمنی می باشد. البته باید اشاره داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد و شما نمی توانید در حالت عادی و برای شرایط عادی از آن ها بهره ببرید. قابل ذکر می باشد که برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد بسیاری خواهد داشت.

  • سادگی نصب و قیمت پایین، دو عاملیست که دوربین های آنالوگ را در جایگاه خوبی قرار داده بود.
  • بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند.
  • گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود.
  • در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره دوربین های مدار بسته و نصب آنها به دست آورید، توصیه می کنیم در دورهآموزش نصب دوربین مدار بستهآموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید.
مجله خبری دوربین مداربسته دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

http://atisflower.irدر نصب این دوربین ها از کابل کواکسیال استفاده شده که نصب آسانی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. این نوع دوربین مداربسته بیشترین استفاده در نظارت و امنیتهای فضاهای بسته را دارد. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. بهتر است از این نوع دوربین در محیط‏ داخلی اداری ، تجاری یا مسکونی استفاده شود.