دسته‌بندی نشده

خرید شارژر لپ تاپ با بهترین قیمت کامپیوتر سینا شیراز-شارژر لپتاپ مستر جانبی

فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید. انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود. کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند.

در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه شیائومی داشته باشند. در این میان، یک هاب کامل تشکیل‌شده از مجموعه‌ای متنوع از پورت‌ها نیز ویژگی مهم دیگر گجت جدید لنوو به شمار می‌رود. این هاب از یک ورودی 135 واتی USB-C بهره برده و از یک پورت USB-C با توان 65 وات برای شارژ لپ تاپ استفاده می‌کند.

قطعات الکترونیکی

یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب خرابی کابل شارژر می­‌شود نوسانات برق است. برای آنکه از این خطر در امان باشید فقط در مواقع نیز آن را به پریز برق متصل کنید. برای اطلاع از قیمت انواع شارژر به بخش محصولات سایت نمایندگی HP مراجعه کنید. قبل استفاده از شارژر حتماً از قابلیت‌ها و مشخصات فنی آن مطلع شده زیرا برخی آداپتورها هنگام اتصال ولتاژی بسیار بالاتر از دستگاه شما داشته بنابراین در دراز مدت آسیب‌های جدی‌تری به آن وارد می‌کند. آنها یکی از ابزارهایی هستند که معمولاً توسط برقکاران برای عیب یابی مشکلات الکتریکی در سیستم های سیم کشی، منبع تغذیه، مدارها، لوازم خانگی و موتورها استفاده می شود.

خرید شارژر لپ تاپ با بهترین قیمت کامپیوتر سینا شیراز-شارژر لپتاپ مستر جانبی

این محصول به خوبی پاسخگوی نیازهای خانگی و اداری شما عزیزان می باشد . لپ تاپ های صنعتی در محیط های معمولی کارایی بالاتری نسبت به سایر لپ تاپ شارژر لپ تاپ مک بوک پرو ها دارند. گارانتی ، شامل تمام قطعات (بجز باطری و شارژر که دارای گارانتی تعویض هستند ) ، میشود. مشتریان گرامی میتوانند با پرداخت ده درصد از فاکتور، گارانتی یک ساله را انتخاب نمایند . بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود.

درباره پین ورک

در صورتی که از خروجی منفی و مثبت شارژر خود اطلاع ندارید باید بدانید قسمت داخلی شارژر یا اصطلاحا مغزی خروجی مثبت و قسمت خارجی آن خروجی منفی است. شارژر لپ تاپ باید محکم در جک DC قرار گیرد بدون این که مجبور باشید کابل را تکان دهید. اگر کابل شارژر شل به نظر می رسد، آن را با استفاده از نوار برقی در جای خود نگه دارید. به این ترتیب باتری لپ تاپ می تواند برق را از شارژر دریافت کند. آداپتور لپ تاپ خرید ضروری به حساب می‌آید و باید در هنگام خرید به اصل بودن شارژر توجه کنید.

  • اما سوالی که در این مرحله ایجاد می‌شود این است که چه شارژری مناسب دستگاه شماست؟ در این مقاله نکات مهمی که در خرید شارژر مناسب شما تاثیرگذار هستند را با هم مرور می‌کنیم.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای تیم ایران آی تی مارکت محفوظ می باشد.
  • در مواقعی که حس کردید لپ تاپ بیش از حد داغ کرده، بهتر است آن را برای مدتی خاموش کرده و با آن کار نکنید.
  • نوع اتصال آداپتور را با پورت آداپتور لپ‌تاپ خود مقایسه کنید.