دسته‌بندی نشده

خرید لپ تاپ مهندسی️ بهترین مدل ها در 2022 دیجی 63

یک ترکیب فوق‌العاده صفحه‌کلید و تاچ پد، بلندگوهای قدرتمند، و یک وب‌کم 1080p را اضافه کنید، و Surface Laptop Studio جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای افرادی که به دنبال یک لپ‌تاپ همه کاره می‌گردند، پیدا می‌کند. بهترین لپ تاپ های میان‌رده چه مفهومی دارد؟ لپ تاپ‌ها به خودی خود تنوع بسیار زیادی دارند. این محصولات برای کاربری عمومی و روزانه تولید می‌شوند تا کاربری گیمینگ یا کاربری صنعتی. یک دانش آموز یا دانشجو به لپ تاپی نیاز دارد که برای استفاده روزمره مناسب باشد و همچنین بسته به رشته و استفاده بتواند از پس برخی کارهای سنگین نیز بربیاید. از طرفی اکثر کاربران لپ تاپی عمومی نیاز دارند که کیفیت قابل قبولی داشته باشد و بتوانند برنامه‌هایی مثل مرورگر و اپلیکیشن‌هایی مثل ورد و پاورپویت و دیگر موارد را با آن اجرا کنند.

متاسفانه برای مشکل عدم موجودی لپ تاپ، فعلا راه حل بهتری وجود ندارد. همچنین بعضی از فروشنده‌ها CPU را فقط بر اساس میزان حافظه کش آن اعلام می‌کنند (مثلا 6 مگ کش) که اصلا نشان دهنده قدرت پردازنده نیست. به طور مثال دو پردازنده اینتل 6500U و N4000 چهار مگابایت حافظه کش دارند، ولی کارایی 6500U حدود دو برابر N4000 است. همه این‌ها در کنار درگاه‌های اضافی مثل خروجی HDMI، اسلات کارت حافظه و البته درگاه USB-C است.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۲۵ میلیون تومان

در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ میان رده باید به لپ تاپی اشاره کنیم که می‌توانیم از آن به عنوان بهترین لپ تاپ میان رده هم نام ببریم لپ‌تاپ ThinkBook با پردازنده Core i3 نسل ۱۱ است. این محصول صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD هم دارد که نرخ نوسازی آن تنها ۶۰ هرتز است و برای فعالیت‌های روزانه به خوبی شما را همراهی خواهد کرد. این لپ‌تاپ از چهار گیگابایت رم هم استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی مجزا ندارد.

یکی از مشکلات اصلی لپ تاپ، فول مغناطیسی ایسوس است که قلم را به فلیپ ۱۴ متصل نگه می‌دارد. اتصال در سطح درب، قوی‌ترین اتصال مغناطیسی ممکن نیست و بنابراین، آن‌قدرها هم نباید به آن اعتماد کنید. اسپیکرهای دوتایی که اکنون در قسمت زیرین Envy 13 قرار دارند، بسته به نوع موسیقی انتخابی شما، نتایج متفاوتی را تولید می‌کنند.

بهترین کفش های ورزشی اسیکس مردانه [قیمت روز و خرید اینترنتی]

این محصول تفاوت قابل توجهی با نسل قبلی خود دارد و علیرغم اینکه قیمتش افزایش یافته است، اما ارتقای سخت افزاری عالی آن به اندازه کافی قانع کننده است. این لپ تاپ به‌دلیل صفحه نمایش اولد خیره کننده، روشن و پویا که ابعاد ۱۳.۳ اینچی همراه با رزولوشن بالای ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد، در لیست ما قرار گرفته است. علاوه بر این، این لپ تاپ همراه با سیستم‌عامل کروم اجرا می‌شود که میزان مصرف باتری را تا حد زیادی کاهش داده و ماندگاری فوق‌العاده ۱۳ ساعته را برای شما خواهد داشت. یک پنل OLED هم می‌توانید در پیکربندی دیگر این لپ تاپ تهیه کنید که بیشتر برای کار و بازی مناسب خواهد بود. این لپ تاپ نه‌تنها اصول اولیه را به‌خوبی رعایت می‌کند، بلکه همراه قلم شارژی USB-C نیز در اختیار شما خواهد بود.

لپ‌تاپ قدرتمند: ایسوس ROG Zephyrus S GX701LXS

در چنین وضعیتی، دانشجویان قشری هستند که بیشترین سختی را متحمل می‌شوند؛ کسانی که به‌دلیل وضعیت تحصیلی مجبور‌ند لپ‌تاپ تهیه کنند؛ ولی اکثرشان نمی‌توانند چند ۱۰ میلیون تومان برای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید ارز دیجیتال لپ‌تاپ مناسب بپردازند. چنانچه به سیستم‌عامل ویندوز وابستگی ندارید و کاربری‌تان به‌گونه‌ای است که برای مدت‌زمان طولانی، بار پردازشی سنگینی را به لپ‌تاپ تحمیل می‌کند، در این‌صورت مک‌بوک پرو M1 یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در بازار برایتان خواهد بود. تراشه‌ی M1 با همراهی سیستم خنک‌کننده‌ی فعال لپ‌تاپ، برای مدت طولانی، بدون افت عملکرد، قدرت پردازشی کم‌نظیری را دراختیارتان قرار می‌دهد. در مقاله‌ی پیش‌رو، قصد داریم تا بهترین و جدیدترین لپ‌تاپ‌های بازار را به‌صورت یکجا برای کاربری‌های روزمره و بازی/مهندسی در بازه‌‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم.

خرید لپ تاپ مهندسی️ بهترین مدل ها در 2022 دیجی 63

اما اگر کاربری با تسک‌های سنگین هستید، توصیه می‌کنیم که لپ تاپ مجهز به پردازنده Core i7 یا Core i9 را خریداری کنید. این لپ تاپ‌ها برای بازی یا کارهایی با بهره‌وری بالا مانند ادیت ویدیو و مدل‌ سازی سه بعدی مناسب است. پردازنده گرافیکی لپ تاپ هم از اسپین ۵ بهتر ظاهر شده است و گاهی اوقات هم اختلاف قابل توجهی در کیفیت ارائه می‌کند. تماشای فیلم و تجربه بازی یقینا در این لپ تاپ حس و حال بسیار خوبی به همراه خواهد داشت. این لپ تاپ همراه با پنل پر زرق و برق خود می‌تواند تک تک جزئیات فیلم‌ها را به نمایش گذارد و مشکل خاصی نمی‌بینیم. پنل کاملا براق طراحی شده است و اشیا را در محیط‌های روشن منعکس می‌کند.

در کنار این دو سری، لپ تاپ های مهندسی بسیاری از برند های دیگر نیز وجود دارند که بسته به بودجه می‌توان تعداد بسیاری از آنها را مشاهده کرد. همچنین تعداد زیادی از کاربران ما بر روی باتری و شارژ دهی لپ تاپ خودشان بسیار حساس هستند. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین لپ تاپ ها از نظر باتری و شارژدهی را حتما ببینید. ظرفیت باتری (بر اساس وات)، تعداد سلول باتری، شارژدهی و توان شارژر از معیار هایی است که باید به آنها توجه کنید اگر که باتری لپ تاپ مهندسی برای شما مهم است. در بازار لپ تاپ ایران شما با دسته بندی مختلفی از لپ تاپ ها مواجه می‌شوید؛ اگر که گیمر هستید و یا نیاز به لپ تاپی دارید که بتواند از پس بار پردازشی بالا بر بیایید پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ گیمینگ است.

  • فرقی نمی کند شما یک کاربر معمولی باشید تا یک گیمر حرفه ای، وجود یک لپ تاپ مناسب می تواند باعث شود تا شما به هدفتان برسید و از این دستگاه برای انجام کار های مختلف استفاده نمایید.
  • من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.
  • صفحه کلید این لپ تاپ برای تایپ بسیار راحت است و علاوه بر این، پورت‌های Envy 13 در تعداد بالایی می‌توانند نیازهای اساسی شما را برطرف سازد.
  • قلم اکتیو ایسر با شارژ سریع همراه شده است و کافی است که آن را برای ۱۵ ثانیه در جایگاه مخصوصش قرار داده و سپس ۹۰ دقیقه از آن بدون محدودیت استفاده کنید.