دسته‌بندی نشده

دانستنیهای عجیب دنیا

دانستنیهای عجیب دنیا ۹۹.۳۰ برابر مردمی که امروزه بر سطح زمین زندگی می‌کنند، در زیر خاک مدفون شده‌اند. ۹۶-وقتی مگس بر روی یک میله فولادی می‌نشیند، میله فولادی به اندازه دو میلیونیم میلیمتر خم می‌شود. ۹۱-تعداد انسان‌هایی که به وسیله خر کشته می‌شوند، از انسان‌هایی که در سانحه هوایی می‌میرند بیشتر است. ۸۴ -قلب یک جوجه تیغی در حالت عادی ۱۹۰ بار در دقیقه میزند که دوران خواب زمستانی به ۲۰ بار در دقیقه کاهش می‌یابد. ۸۲- گربه‌های خانگی ۷۰٪ وقت خود را در خواب سپری میکنند. ۶۰-موشهای صحرائی سالانه ۱/۳ منابع وذخائرعذائی دانستنی های تاریخی جهان رانابود می‌سازند.

  • این نه تنها خانه شما خوشبو می کند، بلکه ممکن است باعث ایجاد حس رضایت خریداران شود.
  • 2.آیا میدانستید سرود ملی هلند یکی از قدیمی ترین سرودها در جهان و سابقه آن به قرن شانزدهم برمیگردد.
  • 3.آیا میدانستید شهر هوتن در هلند به دلیل استفاده اهالی آن از دوچرخه یکی از پاک ترین و امن ترین شهرهای دنیاست.
  • تاریخ پر از اتفاقات جالبه که همه این اتفاقات آموزنده هستن…

در سال 1915، سیسیل چاب میلیونر یک هدیه بسیار عجیب برای همسرش تدارک دید، او استون هنج را به همسرش داد با این حال همسرش که مفهوم و ارزش این هدیه را نمی دانست، آن را به مردم بریتانیا بخشید. حدس ها حاکی بر آن است که این قسمت دیده نشده دارای ساختمان های سنگی است که بین دو قله کوه قرار گرفته است . تقریباً 60 درصد از ساختمان های ماچوپیچو در زیر زمین پنهان هستند و باید سنگ های زیادی را کنار بزنیم تا بتوانیم به این ساختمان ها برسیم و ممکن است این اتفاق تا سال های زیادی رخ ندهد . تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

13 میلیون و دویست هزار آمریکایی در طول یک سال مورد جراحی زیبایی قرار گرفته اند. ۱۰ % وزن بدن انسان (بدون آب ) را باکتریها تشکیل می دهند. بدون شک استفاده از رایحه های خانگی برای خریداران خانه بسیار جذاب است. اهمیت این موضوع به قدری است که مشاوران املاک و مستغلات اغلب توصیه می کنند در هنگام بازدید، از خوش بو کنندها در فضای خانه خود استفاده کنید. این نه تنها خانه شما خوشبو می کند، بلکه ممکن است باعث ایجاد حس رضایت خریداران شود. با این حال، اخیرا یک مطالعه نشان داده که استفاده از عطرهای ساده در واقع فرمول برنده برای جلب نظر خریداران محسوب می شوند.

دانلود کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی

یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می کند. ۵۰% جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند. خانه های آمریکایی، که دومین خانه های بزرگ جهان هستند، به طور متوسط ​​حدود ۱۷۶ متر مربع وسعت دارند. بیشتر خریداران خانه از محدوده قیمت خانه ها باخبرند، در حقیقت آنها به در وبسایت های تخصصی ملکی سراغ خانه هایی می روند که قدرت و توانایی خرید آن را دارند.

جالب انگیزترین دانستنی های تصویری +عکس

مجله دلتا یک مجله سبک زندگی می باشد و روزانه مطالب جدیدی در موضوعات سلامتی، آشپزی، دکوراسیون، گردشگری، مد و زیبایی، نکات حقوقی و دانستنی ها در آن منتشر می‌گردد. همچنین در بخش ویدیو سعی کرده ایم تا با انتخاب ویدیوهای جذاب اوقات مفرحی را برای مخاطبان فراهم آوریم. حال برای رسیدن به بخشی از این نیت تعدادی از اطلاعات روز دنیا را بریتان گرد آورده ایم که باهم خواهیم دید. بلندترین مردان جهان در هلند زندگی می کنند، متوسط قد آن ها ۱۸۳ سانتیمتر است، بلندترین زنان جهان در کشور لتونی هستند، متوسط قد آن ها ۱۷۰ سانتیمتر است.

44- اگر يك ماهي قرمز را در يك اتاق تاريك قرار دهيد، كم كم رنگش سفيد مي‌شود. دانستنی های علمی31- شمپانزه ها قادرند مقابل آینه چهره خود را تشخیص دهند اما میمونها نمی توانند. 30- چیتا قادر است درحد سرعت خود گامهایی به طول ۸ متر بر دارد. 19- از هر ۱۰ نفر یک نفر در سراسر جهان در جزیره زندگی می کند. ممکن است به نظر برسد که پاندایی که در باغ وحش شهرتان قرار دارد، در پناهگاه دنج خود زندگی می کند. اما باید بگوییم که باغ وحش شهر شما محل زندگی واقعی پاندا نیست.

انواع دیگری از دانستنی های علمی در جهان