دسته‌بندی نشده

دانلود بازی آمیرزا جدید و نصب امیرزا آنلاین جذاب کافه بازار-فاوینو

برای راحتی کار و آسونتر شدن دسترسی شما به جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ هر ۵۰مرحله رو از هم جدا کردیم. پس امروز درمستر گیمرز، مرجع بازی ها همراه ما باشین تا جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ رو در اختیارتون بذاریم. در ادامه پست جواب بازی آمیرزا و درخواست مکرر شما دوستای عزیز برای جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ تصمیم گرفتیم این پست رو با شما به اشتراک بذاریم. خوشحال میشیم نظرخودتون رو راجع به این جواب بازی آمیرزا مرحله ۳۰۱ – ۵۰۰ در پایین همین پست برامون ارسال کنید. برای راحتی کار و آسونتر شدن دسترسی شما به جواب بازی آمیرزا مرحله ۳۰۱ – ۵۰۰ هر ۲۵مرحله رو از هم جدا کردیم.

برای دریافت یک حرف راهنما باید ۴۵ سگه بدهید که هزینه بالایی است، در صورتی که برای حدس کل کلمات هر مرحله سکه کمی می گیرید. بازی امیرزا ساخته جدید سازندگان بازی موفق باقلوا است که هدف آن پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته است. آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و بسیار شیرین دعوت می کند و شما باید در آن کلمات مورد نظر را از میان حروف بهم ریخته پیدا کنید. آمیرزا بهترین بازی فکری و حدس کلمات و همچنین محبوبترین بازی فکری در بین مردم هست.

دانلود بازی آمیرزا جدید و نصب امیرزا آنلاین جذاب کافه بازار-فاوینو

در برخی کاربران جواب های بازی امیرزا با یکدیگر متفاوت می باشد که لطفا در چنین مواردی، پاسخ های مرحله متفاوت را به ما اعلام جواب بازی امیرزا کنید. سایت بوفچه و فاوینو بهترین گزینه برای استفاده ازراهنمایی پاسخ بازی آمیرزاخواهند بود. بازی آمیرزا دارای 1368 مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید را دارا می باشد. این بازی به سبب گرافیک مناسب و البته انمیشن های جذاب و موسیقی دلپذیر در مدت زمان اندکی توانست طرفداران بسیاری را در سنین مختلف به خود جذب کند.

  • در هر حال اگر می‌خواهید یکی از معروف‌ترین‌ بازی‌های ایرانی را با اینترنت نیم‌بها بازار نصب کنید، می‌توانید روی گزینه دانلود در بالای صفحه بزنید و به بیش از ۱۰ میلیون آمیرزایی بپیوندید.
  • رفته رفته مراحل بازی برای بازکنان سخت شده و برخی از بازیکنان برای عقب نماندن از دیر دوستان و خانواده خود از تقلب در این بازی ساتفاده می کنند.
  • سایت بوفچه و فاوینو بهترین گزینه برای استفاده ازراهنمایی پاسخ بازی آمیرزاخواهند بود.
  • این شما هستید که تعیین می کنید مراحل بازی تا چه میزان دشوار هستند و هر مرحله فقط و فقط به شما بستگی دارد.
  • بازی جذاب آمیرزا زمانی منتشر شد که بیشتر بازی های تلفن همراه به یک یکنواختی ملموس رسیده بودند …
  • “خیبرآنلاین” – یکی از درخشان ترین بازی های ایرانی که در مارکت های بزرگ موبایل ایران نیز قرار گرفته است، بازی جذابی می باشد که همه کم و بیش نام آن را شنیده اند.

سایت آمیرزا، جهت تسهیل در راحتی کاربران برای جستجوی سریع، آسان و جامع پاسخ های شما کاربران عزیز، با موتور جستجوی هوشمند آنلاین دیتاجو، به تعامل و همکاری رسیده است. آمیرزا بازی متفاوت، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت می‌کند. دانلود بازی آمیرزا با توجه به حجم نسبتا کم و وجود بیش از ۱۵۰۰ مرحله، می‌تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند. در بازی آمیرزا تا به الان 1457 مرحله قرار گرفته که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند . و در صورت گیر کردن در مراحل می توانید از گزینه های کمکی استفاده کنید .

جواب بازی آمیرزا مرحله 175

جواب آمیرزا به صورت کامل و همراه با جدیدترین جواب بازی آمیرزا تا مرحله آخر می باشد که به صورت اختصاصی تهیه شده است. سلام بچه ها شما برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا حروف اون مرحله رو توی باکس پایین تایپ کنید و بعدش دکمه پیدا کن رو بزنید بعد همه جواب ها میاد. در صورتی که جواب بازی آمیرزا در هر مرحله تغییر کرده یا صحیح نبود لطفا در کامنت ها حروف یا کلمات صحیح را برای ما ارسال نمایید تا با نام شما در صفحه درج شود. هرچند در این مطلب از سامسونگ یار راهنمای کامل بازی را برای شما قرار داده ایم و نیازی نیست که از سکه های خود برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا خرج کنید .شما می توانید برای در دسترس داشتن جواب بازی آمیرزا این صفحه را در مرورگر خود بوکمارک کنید . افراد با سنین مختلف و سلیقه های متفاوت به این بازی موبایلی جالب علاقه مند هستند.

جواب بازی آمیرزا مرحله 601-800